خراسان‌جنوبی از سرمایه‌گذاری بنیاد تعاون بسیج استقبال می‌کند

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: از سرمایه‌گذاری بنیاد تعاون سازمان بسیج کشور در حوزه معادن استان خراسان‌جنوبی استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط‌عمومی استانداری، جواد قناعت در دیدار مسئول بنیاد تعاون سازمان بسیج کشور اظهار کرد: برای همکاری با مجموعه‌های توانمند اقتصادی در حوزه سرمایه‌گذاری معادن استان اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی با اشاره به تهیه اطلس سرمایه‌گذاری در استان افزود: تاکنون حدود ۱۳۰ لایه اطلاعاتی با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی در اطلس سرمایه‌گذاری استان جانمایی شده است.

استاندار پیشنهاد داد: اطلس سرمایه‌گذاری استان برای بررسی بیشتر در اختیار بنیاد تعاون سازمان بسیج کشور قرار گیرد تا بعد از آن جلسه تخصصی و فنی برای سرمایه‌گذاری این بنیاد در استان برگزار شود.

وی بیان کرد: با توجه به نگاه توسعه‌ای و انقلابی که بنیاد تعاون سازمان بسیج نسبت به مناطق کم‌برخوردار دارد، این فرصتی خوبی برای استان خراسان‌جنوبی است.

امیرمحمد رحیمی، مسئول بنیاد تعاون سازمان بسیج کشور هم در این دیدار ضمن استقبال از سرمایه‌گذاری در استان خراسان‌جنوبی ابراز امیدواری کرد بتوانند کار خوبی را در این استان انجام دهند.

وی افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری بخش معدن و فرآوری معدن حاضر هستیم مدل مشارکتی را تعریف کنیم چون ما بیشتر دنبال فعال‌سازی معادن، اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در استان هستیم تا معادن از حالت راکدی خارج شود.

امیرمحمد رحیمی تأکید کرد: بنیاد تعاون سازمان بسیج کشور به دنبال این است که مردم را در فعالیت‌های اقتصادی دخیل کند.

کد خبر 725722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.