زوج خرده‌فروش موادمخدر دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری زوج جوان خرده‌فروش مواد مخدر و کشف نیم کیلو مواد افیونی در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر و با هدف پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از اقدام مجرمانه زوجی جوان در زمینه خرده فروشی مواد افیونی و راه‌اندازی پاتوق استعمال مواد در منزلی در یکی از محلات سطح شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات میدانی و پس از شناسایی محل حضور متهمان، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در عملیاتی دقیق و هماهنگ این زوج فروشنده مواد مخدر را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف حدود نیم کیلو هروئین و شیشه از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و دستگیرشدگان برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 725637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا موسوی IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    مدت زمانی است در شهرستان مبارکه اصفهان حدود حوالی ساعت یازده وبیست دقیقه شب به بعد فردی خرده فروش مواد مخدر با گزاشتن ماشین پراید سفید رنگ خود وحضور در مغازه کبابی ورستوران غذاخوری شمیران ونشستن در مغازه تا حدود ساعات دو بعد از نیمه شب اقدام به خرید وفروش مواد مخدر بصورت خرده فروشی می نماید .خواهشمند است دستور فرمائید مسئولین محترم موادمخدر نیروی انتظامی شهرستان مبارکه با بررسی موضوع واطلاع از صحت وسقم موضوع اقدام لازم ومقتضی رابعمل آورند .با تشکر وسپاس.