۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
قزوین برفی و بارانی می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان قزوین از بارش برف و باران در مناطقی از استان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۱۶ و ۱۷ بهمن) خبر داد.

یوسف شیخ‌الملوکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از بارش برف و باران در پاره‌ای از مناطق استان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۱۶ و ۱۷ بهمن) خبر داد و اظهار کرد: از عصر فردا تا بعدازظهر سه‌شنبه با گذر امواج کم‌دامنه از استان در پاره‌ای مناطق بارش برف و باران را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: پدیده غالب در روز سه‌شنبه هم وزش بادهای نسبتاًشدید تا شدید غربی است و به لحاظ دمایی برای امروز همچنان هوای سرد را در تمامی نواحی و نقاط استان قزوین داریم و شاهد گاهی وزش باد در جنوب غربی استان هستیم.

عضو ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قزوین با اشاره به بارش برف و باران طی دو روز آینده، خاطرنشان کرد: به همین خاطر رعایت احتیاط لازم در سفرهای برون‌شهری و درون‌شهری، مراعات نکات ایمنی و تجهیز خودروها به زنجیر چرخ باید در دستور کار مردم و هم‌استانی‌ها و به ویژه گردشگران و مسافران باشد.

شیخ‌الملوکی اضافه کرد: با توجه به وزش بادهای شدید و بارندگی کوهنوردان، گردشگران و سایر هم‌استانی‌ها باید از صعود به ارتفاعات و انجام کار در ابنیه و مناطق مرتفع و کوهستانی اجتناب کنند، تا دچار مخاطرات جانی و سانحه نشوند.

وی ادامه داد: با توجه به بارش باران و برف اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و همچنین بخش خدمات‌شهری شهرداری‌های استان قزوین باید تمهیدات ضروری را برای پیشگیری از حوادث جاده‌ای در مسیرهای برون‌شهری و درون‌شهری اتخاذ کنند.

کد خبر 725552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.