افتتاح ۷  هزار میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در استان کرمان

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: در دهه فجر سال‌ جاری، ۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی استانداری کرمان، امیر حسن‌زاده در گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار کرد: استان کرمان رتبه نخست شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی را کسب کرده است.

وی افزود: با توجه به سهم ۸۸ درصدی اشتغال بخش خصوصی در استان، ظرفیت بخش خصوصی در رونق اقتصادی استان تأثیر زیادی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به افتتاح تله‌کابین کرمان و گسترش گهر پارک سیرجان و کمپ کویری شهداد تصریح کرد: استان کرمان در حوزه گردشگری ظرفیت‌های زیادی دارد و اقتصاد گردشگری می‌تواند در استان توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد: استان کرمان رتبه چهار امنیت سرمایه‌گذاری را کسب کرده است و با استفاده از ظرفیت عظیم معدنی، ایجاد ارتباط بین صنایع پایین دستی و صنایع بزرگ و ورود بخش خصوصی به این حوزه می‌توانیم شاهد توسعه و پیشرفت‌های معدنی استان باشیم.

به گزارش ایمنا، استفاده از ظرفیت‌های ورزشی استان و سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش‌های فردی و قهرمانی و نقش مهارت در ایجاد اشتغال پایدار از موضوعات تأکیدی دیگر بود که توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی در گفت‌وگوی ویژه خبری ذکر شد.

کد خبر 725509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    شهرستان بافت بااب وهوای عالی اما توجهی از طرف مسولین نمیشود با این همه گردشگری که به بافت میاد اما توجهی به زیرساخت ها نمیشود