بهره‌برداری از طرح تکمیل پل صلواتی مهران با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل استان ایلام گفت: طرح تکمیل و تعریض طرفین پل صلواتی به‌ طول هشت کیلومتر با اعتبار یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید زاهدین چشمه‌خاور امروز- یکشنبه پانزدهم بهمن- در آئین افتتاح طرح‌ها اظهار کرد: پل صلواتی در مسیر ارتباطی جاده ایلام - مهران با هدف رفع گره‌های ترافیکی و تسریع در تردد زوار در ایام اربعین حسینی (ع) با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: پل صلواتی مهران با دهانه ۴۵ متری و حجم ۸۳۲ هزار مترمکعب خاکبرداری در محور ایلام - مهران (محدوده کنجانچم) به طول هشت کیلومتر در کمتر از سه ماه توسط عوامل راهداری استان احداث و زیر بار ترافیک رفت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل استان ایلام ادامه داد: در این پروژه تعریض ۱۲ دستگاه پُل قبل و بعد از پُل صلواتی، احداث فونداسیون و کوله‌های پل، احداث دستک‌ها قرنیز بتنی و خاکبرداری، اجرای بیس و روکش باندهای تعریض شده، نصب نیوجرسی خط کشی و علائم، عملیات خاکبرداری و ساخت تیرهای فلزی و عرشه است.

چشمه‌خاور گفت: با بهره‌برداری از این پل و مسیر قبل و بعد آن، اربعین سال جاری چندین پیچ پرحادثه و گره ترافیکی در مسیر ایلام به مهران حذف خواهد شد.

کد خبر 725424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.