یزد، آماده حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: یزد برای حضور متفاوت، در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته آماده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، سید محمد رستگاری اظهار کرد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با شعار گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران تنها رویداد معتبر و شناخته‌شده درباره گردشگری ایران است که نظر علاقه‌مندان و فعالان گردشگری خارجی و داخلی را به خود جلب کرده و هرساله با استقبال جمع کثیری از بازدیدکنندگان برپا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد ادامه داد: نمایشگاه امسال برای استان یزد بسیار متفاوت خواهد بود به این دلیل که پاییز امسال، یزد از طرف مجمع گفتگوی آسیا به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی آسیا (ACD) در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد و این مهم ظرفیت جدیدی برای معرفی هر چه بیشتر و رونق صنعت گردشگری استان است.

رستگاری بیان کرد: استان یزد در این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۷۰۰ متر مربع، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود را در حوزه گردشگری به نمایش خواهد گذاشت.

کد خبر 725291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.