کشف ۱۱۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف ۱۱۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت در بازرسی از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: برای ارتقا امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق، کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان صومعه‌سرا به صورت مستمر از سوی پلیس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون حامل مرغ مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۱۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت به وزن سه تن و ۶۰۰ کیلوگرم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از معرفی راننده ۳۸ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی مرغ‌های کشف شده را یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دام و طیور قابیلت انتقال بیماری دارد و حمل اینگونه محموله‌ها باید با مجوز دامپزشکی انجام شود، تصریح کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 725282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.