نگاه سرمایه‌داری از آرامگاه‌های خانوادگی برداشته شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج نسبت به ساخت آرامگاه‌های خانوادگی و لاکچری کردن قبور در آرامستان‌های این کلانشهر انتقاد کرد و گفت: قیمت قبرها در آرامگاه‌های خانوادگی با بالاترین قیمت در اختیار خانواده متوفیان قرار می‌گیرد که از گذشته استمرار دارد و حداقل در این دوره از شورا نباید انجام نشود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علی قاسم پور صبح امروز _شنبه چهاردهم بهمن ماه_ در کمیسیون تلفیق شورای شهر در بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری در خصوص پروژه ساخت آرامگاه خانوادگی در آرامستان‌های کرج اظهار کرد: در قطعاتی از بهشت سکینه اموات گویا دارای ملک شخصی هستند و همچون دوران حیاتشان همچنان در آرامگاه‌های خصوصی و خانوادگی ادامه دارد.

وی با اشاره به وضعیت دفن اموات در آرامستان‌های سطح شهر، افزود: انواع قیمت برای قبرها وجود دارد، بعضی از قبرها تحت برخی از شرایطی با قیمت‌های بالایی در اختیار وابستگان قرار می‌گیرند، اما خرید قبر در برخی فازها پایین‌تر و به صورت پایین شهر و بالا شهر درآمده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: قیمت قبرها در آرامگاه‌های خانوادگی با بالاترین قیمت در اختیار خانواده متوفیان قرار می‌گیرد که از گذشته استمرار دارد و حداقل در این دوره از شورا نباید انجام نشود.

کد خبر 725107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.