دستگیری سارق مسلح خودرو در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: با تلاش کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر یک نفر سارق مسلح طی یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و دو دستگاه خودروی سواری سرقتی از وی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، مهدی رشنودی اظهار کرد: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه خودرو که بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی به محل اعزام و طرح‌های مربوطه در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد افرادی به صورت مسلحانه خودرو یک شهروند را به سرقت برده و به سرعت از محل متواری می‌شوند در اقدامات تخصصی و فنی صورت گرفته یکی از سارقان مسلح را که دارای سوابق متعدد سرقت بود را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی و اقدامات تخصصی در نهایت طی یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه عامل اصلی سرقت‌ها را در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آنان دو خودرو سرقتی کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه تاکنون به ۶ فقره سرقت مسلحانه خودرو و ۳ فقره موتورسیکلت و ۷ فقره تلفن همراه در سطح شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی و سلاح به کار برده در این جرم خشن در دستور کار پلیس این شهرستان است.

کد خبر 725003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.