پرتاب ۴ ماهواره ایرانی به فضا جهان را شگفت‌زده کرد

امام جمعه قزوین گفت: پرتاب چهار ماهواره کشورمان به فضا و قرارگرفتن آنها در مدت دو هفته موجب شگفت جهانیان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی بعدازبعدازظهر امروز _جمعه سیزدهم بهمن_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین، اظهار کرد: مبعث رسول گرامی اسلام (ص) را هر چه می‌توانیم در کنار جشن‌های انقلاب اسلامی برجسته کنیم و این روز که بسیار با اهمیت است را بیش از پیش به جامعه معرفی کنیم.

وی با اشاره به فرارسیدن روز فناوری فضایی گفت: اتفاقاً در این ایام ماهواره تحقیقاتی ثریا پرتاب موفقیت‌آمیزی داشت و در فاصله دو هفته‌ای ۴ ماهواره کشورمان در مدار قرار گرفتند و این مهم یکی از پیروزی‌های ارزشمند ما در حوزه هوا و فضا بود که موجب شگفتی جهانیان، ناراحتی دشمنان و خوشحالی دوستان شد.

خطیب جمعه قزوین در ادامه صحبت‌هایش اهمیت حضور پرشور در انتخابات را یادآور شد و اضافه کرد: هر کدام از ما باید مبلغ مردم و مبلغ انگیزه بخش باشیم و تلاش کنیم با صحبت کردن با مردم کاری کنیم تا پای کار انتخابات بیایند چرا که دشمن نیز تمام تلاش خود را به کار بسته تا مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کند.

عابدینی ادامه داد: برای دشمن خیلی مهم است که پای صندوق‌های رأی حتی یک رأی کمتر داشته باشیم و بنابراین برای ما باید مهم باشد که یک رأی بیشتر باشد و ان‌شاءالله با اجرای فرمان رهبری این مهم را تحقق ببخشیم و انتخاباتی پرشور را رقم بزنیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در روزهای اخیر گفت: توفیق داشتم در اعتکاف در مساجد مختلف حضور پیدا کنم و شاهد بودم جوانان و نوجوانان بسیاری در اعتکاف حضور پیدا کردند و دانش آموزان دختر و پسر در مراسم اعتکاف حضور داشتند و بسیار پرشورتر از سال گذشته بود و در قزوین رشد چشمگیری داشتیم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: ما این پیشرفت‌های معنوی را می‌بینیم، اما دشمن دائم در گوش ما می‌خواند که جوانان در حال بازگشت از دین هستند و این تبلیغ را برای این انجام می‌دهند که ما به راهمان شک کنیم و از این راه برگردیم.

کد خبر 724947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.