با نظریه‌های امام خمینی(ره) جهان اسلام تکان خورد

همرزم شهید نواب صفوی و پیشگام انقلاب اسلامی با بیان اینکه تنها انقلاب دینی که در دنیا به‌وجود آمد انقلاب اسلامی است، گفت: بسیاری از افراد نظریه‌پرداز بوده و شاهدیم که امام(ره) نیز نظریه‌پردار هستند چرا که با نظریه‌های ایشان تمام دنیای اسلام تکان خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی عبدخدایی عصر امروز _پنجشنبه، دوازدهم بهمن_ در همایش پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان در توضیح این بحث که تاریخ علم است یا خیر، اظهار کرد: علم را متفکران معنا کردند و مفهوم آن است که وقتی نتیجه تجربه‌ها یکسان است اما هرچند تاریخ تکرار می‌شود ولی نتیجه آن یکسان نیست.

وی افزود: قوانینی که در دوره اول مشروطیت تصویب شد، جزو بهترین قوانین بود چرا که همه به نفع ملت بود و در این راستا باید به این نکته توجه کرد تاریخ مانند دیگر علوم تکرار نمی‌شود اما همه معتقدند علم است چراکه هویت یک ملت است.

همرزم شهید نواب صفوی و پیشگام انقلاب اسلامی با بیان اینکه تنها انقلاب دینی که در دنیا به‌وجود آمد، انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: بسیاری از افراد نظریه‌پرداز بوده و شاهدیم که امام (ره) نیز نظریه‌پرداز هستند چرا که با نظریه‌های ایشان تمام دنیای اسلام تکان خورد.

وی با یادآوری اینکه پس از پیروزی متفقین، در تمام کشورهای اسلامی یک حرکت و جنبش اسلامی شکل گرفت، گفت: امروز شاهدیم در برابر نیروهای مسلمان ناسیونالیسم را پدید آوردند و بر همین اساس است که امام (ره) بیان کردند اسلام از ملی‌گرایی سیلی خورده است.

عبدخدایی با تاکید بر اینکه در ایران امام خمینی حرکت کرد و به ملت شخصیت بخشید، بیان کرد: در محاصره اقتصادی هستیم و مشکلات زیادی داریم اما با تمام مشکلات ۹٠ میلیون نفر جمعیت داریم، در زمان شاه رأس کشور دزد بود اما الآن رهبر و رأس کشور نماز شب می‌خواند، سی سال است رهبر این کشور است اما یک کودتا انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: باید به خودمان برگردیم، ببینیم چه بودیم و چه شدیم، موشک‌های ما پایگاه‌های آمریکا را می‌زند اما جرئت کاری ندارند چرا که رهبر انقلاب مانند یک سیاستمدار آگاه در حال اداره کشور است.

همرزم شهید نواب صفوی و پیشگام انقلاب اسلامی اظهار کرد: هر پادشاهی بر سر قدرت می‌رسید، بخشی از کشور را می‌داد اما امام (ره) در دفاع مقدس ایستاد و حتی یک وجب از خاک ایران را نداد.

وی تأکید کرد: خدا خواست این جمهوری، این اسلامی باقی بماند و رهبری آن نیز در دست رهبر انقلاب باشد و بر همین اساس است که هم جمعیت کشورمان ۳ برابر شده و هم مصرف سرانه‌مان ۳ برابر شده است.

کد خبر 724825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.