رشد ۵۷ درصدی عرضه نهاده‌های دامی در مازندران

مدیرکل اداره پشتیبانی امور دام مازندران گفت: توزیع نهاده‌های دامی در مازندران در طی یک سال اخیر، با رشد ۵۷ درصدی روبه رو بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، رضا غلامی امروز _پنجشنبه دوازدهم آبان_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت پشتیبانی امور دام کشور تنظیم و تأمین بخشی از کالاهای اساسی از جمله گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز، ذرت و جو را در کشور بر عهده دارد، اظهار کرد: اداره کل پشتیبانی امور دام مازندران که جزو نمایندگی شرکت پشتیبانی کشور محسوب می‌شود که در راستای وظایف خود از بدو دولت سیزدهم ۷۱۸ تن نهاده شامل ۳۸۴ هزار تن ذرت و ۱۲۲ هزار تن جو را در سطح استان توزیع کرده است.

مدیرکل اداره پشتیبانی امور دام مازندران با اعلام اینکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۵۱۸ هزار تن نهاده بوده، در سال جاری با رشد ۵۷ درصدی نهاده عرضه کردیم، تصریح کرد: ۵۵۵ هزار تن نهاده از کشور CIS از طریق بنادر شمالی وارد استان کردیم که ارز آن تأمین شد و تماماً ترخیص و به استان مازندران وارد شده است.

این مسئول بیان کرد: در تأمین و خرید گوشت مرغ منجمد و گوشت قرمز در مازندران تاکنون ۲۷ هزار تن گوشت مرغ را خرید و ذخیره‌سازی کردیم.

وی تاکید کرد: تاکنون ۹ هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ و قرمز با قیمت مصوب دولتی در سطح استان توزیع شده است.

کد خبر 724817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.