ویژه‌برنامه‌های یازده‌گانه منطقه ۵ برای دهه فجر

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ در این منطقه را تشریح کرد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ویژه‌برنامه‌های دهه فجر ۱۴۰۲ اظهار کرد: نخستین برنامه یاریگران اجتماعی شهر امروز _پنجشنبه دوازدهم بهمن_ در تالار فرشچیان همراه با اکران فیلم عمار در قالب برنامه‌ای برای افزایش بهره‌وری اجتماعی در منطقه ۵ شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن دهه فجر هفدهم بهمن در مسجد اعظم یک جشن بزرگ خانوادگی و بازی‌های مختلف بومی محلی برگزار خواهد شد، افزود: ویژه‌برنامه «شکوه پابرجا» در روزهای هفدهم و بیست‌ویکم بهمن در سالن نگین به‌عنوان یک جشن بزرگ خانوادگی با اجرای گروه موسیقی مقامی فاخر و دیگر آیتم‌های هنری برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی از هفدهم تا بیستم بهمن در فرهنگسرای سبحان در قالب بحث و گفت‌وگو در مورد افتخارات انقلاب اسلامی و مباحث مربوط به انتخابات برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به‌مناسبت میلاد حضرت رسول (ص)، جشن بزرگ خانوادگی همراه با برنامه‌های جنبی تحت عنوان ویژه‌برنامه «نورالسما» روز هجدهم بهمن در محل پارک مرکزی سپاهان‌شهر برگزار می‌شود.

کارگر با بیان اینکه ویژه‌برنامه «یادی از پدران آسمانی» روز گذشته یازدهم بهمن آغاز شده است و تا بیست‌ودوم بهمن در منزل خانواده‌های جانبازان برای تجلیل از خانواده جانبازانی که در سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شدند، برگزار می‌شود، افزود: زنگ انقلاب روز چهاردهم بهمن در مدارس سطح منطقه نواخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه نورسته و مسابقه خانوادگی کتاب‌خوانی با عنوان صعود ۴۰ ساله دوازدهم تا سی‌ام بهمن برگزار می‌شود، اضافه کرد: نورسته برای نمایش دستاوردهای بانوان در فرهنگسرای سبحان و این مسابقه نیز به‌صورت کتاب‌خوانی دیجیتال خواهد بود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان اضافه کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی در مسیر انقلاب روز نوزدهم بهمن در حاشیه زاینده‌رود در قالب پیاده‌روی خانوادگی، اهتزاز پرچم ایران توسط خلبانان پاراگلایدر بیستم تا بیست‌ودوم در بام شهر اصفهان و نورافشانی شب بیست‌ویکم بهمن در کوه صفه و مساجد سطح منطقه به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی نیز برگزار خواهد شد.

کد خبر 724772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.