انقلاب اسلامی ایران معادلات قدرت را در جهان تغییر داد

استاندار مرکزی گفت: جمهوری اسلامی ایران معادلات قدرت را در جهان تغییر داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، صبح امروز _پنجشنبه دوازدهم بهمن‌_ همزمان در حاشیه گلباران بیت امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب اسلامی معادلات متعددی را در سطح بین‌المللی تغییر دهد و در بسیاری از مؤلفه‌های قدرت و پیشرفت حرف برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت و اقتدار پیام چهل و اره دوم انقلاب است افزود: هم اینک در دهه پنجم انقلاب اسلامی و در میانه اولین دهه از چهل و اره دوم تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی تاریخ آن پرفراز و نشیبی را برای رسیدن به دهه پنجم خود سپری کرده اما با برآیند پیشرفت و اقتدار بوده است.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: هیچ انقلابی در انقلاب‌های معاصر جهان و قرن‌های اخیر این قدرت را نداشته است که جهت‌گیری خود را در مسیر حرکت حفظ کند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و ایثارگری ایثارگران و رهبری ویژه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری توانسته در این مقطع در شرایطی به مراتب مقتدرتر و پایدارتر نسبت به دهه‌های آغازین خود قرار گیرد.

استاندار مرکزی گفت: در تمام عرصه‌هایی که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوره پهلوی شرایط نامطلوبی داشت، انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیار عالی و چشمگیری داشته و توانسته در بسیاری عرصه‌ها در رتبه‌های نخست از نظر پیشرفت و شتاب قرار گیرد.

مخلص‌الائمه افزود: انقلاب اسلامی پرچمدار اخلاق، معنویت و عدالت است و امید می‌رود بتوانیم پرچم انقلاب اسلامی را به همت مردم و جوانان شریف و همیشه در میدان به دست صاحب اصلی خود بسپاریم.

کد خبر 724766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.