بیت تاریخی امام خمینی (ره) گلباران شد

آیین گلباران بیت تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین ، خانواده معظم شهدا، و اقشار مختلف مردم در زادگاه ایشان در شهر خمین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی صبح امروز _پنجشنبه دوازدهم بهمن_ در این آئین اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند به ملت ایران است که در آن همه مفاهیم متعالی از جمله آزادی، استقلال، معنویت، غیرت، شجاعت و ایستادگی در برابر ظلم وجود دارد.

وی افزود: امروز به برکت پایداری ملت ایران و خون شهدا، کشور آزاد و مستقل و سربلند است و با قدرت و عظمت در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه باید شکرگزار خداوند بر نعمت انقلاب اسلامی بود تصریح کرد: شکرگزاری این عزت و سربلندی با اقدام عملی ملت و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی ادا خواهد شد، چرا که این حضور پرشور به دشمن نشان خواهد داد که مردم ایران همچنان پشتیبان نظام و به نظام جمهوری اسلامی و ولایت وفادارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: جوانان ما باید سخنان امام و رهبری که دستور راه است را محقق کنند و با این نقشه راه کشور را در مسیر پیشرفت و رسیدن به تمدن اسلامی قرار دهیم و مسئولان ما نیز قدر این مردم را بدانند و با تمام توان به آن‌ها خدمت کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مبانی استقلال و آزادی، ملت ایران را از بند اسارت استبداد رها کرد، ادامه داد: ایران اسلامی امروز به عنوان یک قدرت بی چون و چرا در منطقه خودنمایی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تابیدن نور الهی و روحیه امیدواری در قلب مستضعفان، مظلومان و طرفداران حق برای مبارزه با نظام سلطه و دیکتاتورها است.

آیت الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: خداوند متعال ملت ایران اسلامی را دوست داشته که به آنان نعمت انقلاب اسلامی را عطا کرده و وجود گرانقدر ولی فقیه را به عنوان حاکم عادل اسلامی قرار داده است. امام جمعه اراک افزود: انقلاب اسلامی، تنها انقلابی است که در کوتاه‌ترین زمان به قانون اساسی مورد تأیید آحاد مردم دست یافت و در کمترین زمان ممکن تمام نهادهای برخاسته از نظر مردم استقرار یافتند.

وی با بیان اینکه قانون اساسی به عنوان سند راهبردی در روابط داخلی و بین‌المللی دستاورد مهم انقلاب اسلامی و امام راحل است ادامه داد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تنها قانون اساسی‌ای است که حاکمیت مطلق در جهان و انسان را از آن خدا می‌داند و انسان را بر سرنوشت اجتماعی خودش حاکم دانسته است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: ملت آگاه و بزرگ ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر وفاداری به آرمان‌های انقلاب را اثبات خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، افتتاح تعدادی از طرح‌های خمین، برگزاری شورای اداری مشترک استان مرکزی و خمین و افتتاح نمایشگاه تجسم فجر از جمله برنامه‌های نخستین روز از دهه فجر در خمین است.

کد خبر 724762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.