طرح «محله من، محله زندگی» خانه‌تکانی اساسی برای مناطق است

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: در طرح «محله من، محله زندگی» یک خانه‌تکانی اساسی در مدت زمان یک هفته برای مناطق رقم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی سلطان‌آقایی امروز _پنجشنبه دوازدهم بهمن_ در حاشیه ویژه‌برنامه «محله من، محله زندگی» که در محله فروردین واقع در بزرگراه شهید چمران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که برای منطقه ۷ اصفهان برنامه‌ریزی شد، برگزاری ویژه برنامه محله من، محله زندگی بود.

وی افزود: منازل خودمان را هر روز تمیز و مرتب می‌کنیم، اما این اقدام در آستانه عید نوروز با دقت و توجه بیشتری انجام می‌شود و این تمیزی اساسی همچون طرح محله من، محله زندگی برای مناطق است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه محله زندگی شاخص‌هایی دارد که یکی از این شاخص‌ها تمیز و مرتب بودن محلات است، تاکید کرد: در طرح محله من، محله زندگی، یک خانه‌تکانی اساسی در مدت زمان یک هفته برای منطقه رقم می‌خورد.

سلطان‌آقایی گفت: هر روز شاهد موضوع نظافت محلات هستیم، اما بعضی مواقع باید با نگاه عمیق‌تری به این موضوع پرداخت تا بعضی از مشکلات جاری شهروندان در محلات رفع شود.

وی ادامه داد: در مدت زمان یک هفته‌ای که طرح محله من، محله زندگی میهمان محله فروردین بود، تیم شهرداری در قسمتی از نقاط آن مستقر شد و نسبت به فعالیت‌هایی از جمله مرتفع‌سازی چاله‌ها، رفع گره‌های ترافیکی، گل‌آرایی و نظافت اساسی محله اقدام کرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: امروز _پنجشنبه دوازدهم بهمن_ روز پایانی اجرای این طرح در محله فروردین است که به اقدامات انجام شده، این محله را با زیبایی بیشتری تحویل شهروندان می‌دهیم، همچنین امیدواریم شهروندان نیز مراقبت بیشتری از محله خود داشته باشند.

کد خبر 724744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.