بهره‌برداری از ۶۷ پروژه محیط زیستی با اعتباری بالغ بر ۴,۶۰۰ میلیارد

معاون رئیس جمهور گفت: هم‌زمان با در دهه فجر سال جاری تعداد ۶۷ پروژه محیط زیستی با اعتباری بالغ بر ۴,۶۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست، علی سلاجقه با تبریک فرارسیدن دهه فجر اظهار کرد: سال جاری ۶۷ پروژه محیط زیستی با اعتباری بالغ بر ۴,۶۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر کلنگ‌زنی یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بیش از ۲,۶۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات این پروژه‌ها از محل اعتبارات دولتی و مابقی از طریق اعتبارات غیردولتی انجام گرفته است که استان خراسان رضوی با ۱۹ پروژه مقام نخست را در بین استان‌های کشور دارد.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست تصریح کرد: از میان این پروژه‌ها ۳۴ پروژه در حوزه محیط‌زیست انسانی، ۲۰ پروژه در حوزه معاونت محیط طبیعی، ۱۰ پروژه در حوزه توسعه زیرساخت‌ها و سه پروژه در حوزه آموزش است.

وی اضافه کرد: از میان این تعداد ۱۵ پروژه درباره تصفیه فاضلاب و ۱۲ پروژه در حوزه هوا قرار دارد و مابقی در زمینه ساخت و توسعه محیط‌بانی، پایش، زیرساخت، هوشمندسازی و آموزش قرار دارد که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

سلاجقه خاطرنشان کرد: در این ایام چهار پروژه محیط زیستی کلنگ‌زنی خواهد شد که سه پروژه در استان خراسان شمالی و یک پروژه در استان قزوین خواهد بود.

کد خبر 724732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.