اجرای بیش از ۲۰۰۰ برنامه همزمان با دهه فجر در استان مرکزی

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله از اجرای حدود دو هزار و ۴۵۰ برنامه در دهه فجر در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله، محمد گودرزی با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت دهه‌ی مبارک فجر با رویکرد جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی برگزار می‌شود اظهار کرد: این ایام یادآور حیات دوباره ملت ایران و جشن‌های پیروزی انقلاب، جشن ملی است.

وی افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال با رنگ و بوی انتخابات برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه دو رویداد بسیار مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات را پیش رو داریم تصریح کرد: هراس دشمن از حضور مردم در صحنه و مشارکت و یکپارچگی ملت ایران است.

وی افزود: ملت ایران به مانند همیشه در این دو رویداد ملی به موقع و مقتدرانه در صحنه حضور پیدا می‌کنند و بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

گودرزی خاطر نشان کرد: ملت ایران با لبیک به امام خمینی (ره) و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، مسیر اقتدار و استقلال را طی کردند و هنوز هم در این مسیر قدم بر می‌دارند.

وی با اشاره به اجرای دو هزار و ۴۵۰ برنامه در دهه فجر در استان مرکزی توسط سپاه و بسیج گفت: محوریت بخش اعظمی از این برنامه‌ها روشنگری، بصیرتی و تبیین دستاوردهای انقلاب است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: تریبون آزاد، نشست‌های روشنگری، یادواره‌های شهدا، راهیان پیشرفت و راهیان نور دانش‌آموزی، راه‌اندازی ایستگاه‌های فرهنگی سیار به نام «ایران قوی» و برگزاری جشن‌های مختلف از جمله برنامه‌های است که در دهه فجر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی در حوزه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی گفت: توزیع بسته‌های فرهنگی، افتتاح پروژه‌های آب‌رسانی، افتتاح واحدهای مسکونی و تعمیر و مرمت منازل محرومین، افتتاح پنج کارگاه تولیدی اقتصاد مقاومتی، افتتاح مدرسه مهارت و کارآفرینی، اعزام گروه‌های جهادی و همایش جهادگران بسیجی بخشی از اقدامات مهم در ایام مبارک فجر انقلاب اسلامی است.

گودرزی همچنین با تشریح همایش‌ها، جشن‌ها و برنامه‌هایی که به همین مناسبت در سطح استان برگزار می‌شود اظهار کرد: برپایی گشت‌های «رضویون» در سراسر محله‌ها، برگزاری میز خدمت در مساجد، برگزاری ایستگاه‌های سلامت، رزمایش تذکر لسانی «سفیران مهر»، همایش رأی اولی‌ها، ماشین‌نویسی با شعارهای انقلابی، مسابقه ساخت آدمک‌های استکباری و غیره از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، راه‌اندازی ایستگاه‌های فرهنگی، جشنواره سرود فجر، اکران فیلم‌های عمار و … از دیگر برنامه‌هاست خاطرنشان کرد: از تمامی مردم استان برای حضور در این جشن‌های باشکوه دعوت می‌شود.

کد خبر 724659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.