پایان عملیات عمرانی پل صاحب‌روضات تا پایان ۱۴۰۲

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: عملیات عمرانی احداث پل صاحب‌روضات واقع در بزرگراه شهید خرازی تا پایان اسفند سال جاری به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد در هشتمین قسمت از فصل دوم برنامه تلویزیونی «اصفهان من» در گفت‌وگویی تلفنی با اشاره به پروژه‌های عمران شهری شهرداری و ترافیک شهری ناشی از این عملیات عمرانی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا اواخر دی، ۲۸۸ قرارداد برای پروژه‌های عمرانی مختلف در سطح شهر داشتیم که عملیات اجرایی پروژه‌های شاخص حلقه حفاظتی شهر در مناطق ۶، ۱۵ و ۴ از جمله این موارد است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد این پروژه‌های عمرانی در کاهش ترافیک و آلودگی هوا بسیار مؤثر است، افزود: احداث پل صاحب‌روضات یکی دیگر از پروژه‌های ترافیکی و در راستای تعریض رینگ سوم ترافیکی در بزرگراه شهید خرازی، در سه فاز پیش‌بینی شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: این پروژه به‌طور مشترک بین مناطق یک و ۹ شهرداری اصفهان اجرا می‌شود که اتمام این پروژه در مرحله نخست برای خرداد سال آینده هدف‌گذاری شده بود، اما با تاکید شهردار اصفهان، اجرای عملیات عمرانی آن در حال تکمیل و تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد.

کد خبر 724634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.