رسانه باعث شد فلسطین از فراموشی خارج شود

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین گفت: معجزه رسانه در طوفان الاقصی باعث شد فلسطین از فراموشی رهایی یابد و وجدان‌های در خواب را بیدار کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سردار حسین معروفی امروز _چهارشنبه یازدهم بهمن_ در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: امروز با دشمن در حال جنگ نرم و شناختی هستیم و هر انسانی با نگاه انقلابی یا ملی باید در صحنه این جنگ حضور پیدا کند.

وی افزود: رسانه پایه و اساس یک جامعه است و وظیفه اصلی آن جهت دهی به مخاطب می‌باشد؛ رسانه‌ای موفق خواهد بود که افکار عمومی را به سمت امید آفرینی سوق دهد.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین ادامه داد: در جنگ رسانه‌ای نباید صرفاً در حوزه دفاعی عمل کنیم؛ دشمن جبهه‌ای و قرارگاهی عمل می‌کند و ما نیز باید این گونه عمل کنیم.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: رسانه معجزه‌گر است و معجزه رسانه در طوفان الاقصی باعث شد فلسطین از فراموشی رهایی یابد و وجدان‌های در خواب را بیدار کند.

وی افزود: دشمن رسانه را هدف قرار داده است لذا رسانه باید به سمت شناخت و معرفت بیشتر پیش رود زیرا رسانه‌ای که تحلیل نداشته باشد محکوم به شکست است.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین در ادامه اظهار کرد: رسانه‌های ما باید دشمن را فراری دهند و در تعقیب آن بکوشند و مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها در انتخابات امید آفرینی و تولید امید است.

وی در انتها خاطرنشان کرد: امروز دشمن ذائقه و محاسبه ما را هدف قرار داده و وظیفه رسانه تبیین دشمن شناسی و امام شناسی در جامعه است.

کد خبر 724579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.