۱۹۴ روستای مازندران به اینترنت پرسرعت متصل شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: در حال حاضر ۱۹۴ روستای مازندران با اعتباری بالغ بر ۳۲۳ میلیارد تومان به اینترنت پرسرعت روستایی متصل شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، اسماعیل اعزی، امروز_چهارشنبه یازدهم بهمن_در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توسعه ارتباطات روستایی یکی از پروژه‌هایی با تاکید اسناد بالادستی در استان مازندران است، اظهار کرد: این حوزه در بخش ارتباطات جز ابرپروژه‌های مازندران محسوب می‌شوند که دستاوردهای مناسبی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۹۴ روستای مازندران با اعتباری بالغ بر ۳۲۳ میلیارد تومان به اینترنت پرسرعت روستایی متصل شدند، گفت: در ۱۸۳ روستا اینترنت پرسرعت روستایی با اعتبار ۷۳۴ میلیارد تومانی در دست اقدام است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌ها در این حوزه شبکه اتصال دکل‌های ارتباطی به شبکه ملی اطلاعات، اتصال اینترنت پرسرعت روستایی است، گفت: یکی از ابرپروژه‌های استان، پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهری است که در حال حاضر از ۲۲ شهرستان استان مازندران، ۱۸ شهرستان ابلاغیه دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه در بخش اقتصاد خرد روستا، ۱۵ شعب شهری و ۴۱۴ باجه بانکی روستایی در استان مازندران مجوز دریافت کرده‌اند، افزود: در ۲۰ سفر استاندار مازندران به شهرستان‌ها، ابلاغ ۱۳۶ روستا اخذ شد که ۴۷ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۷۲ میلیارد تومان به اینترنت پرسرعت متصل شدند.

کد خبر 724531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.