افتتاح ۱۰۰۰ پروژه آموزشی در دهه فجر ۱۴۰۲

وزیر آموزش و پرورش از افتتاح هزار پروژه آموزشی طی دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضامراد صحرایی در حاشیه مراسم نواختن گلبانگ انقلاب اظهار کرد: حدود هزار پروژه آموزشی و تربیتی، جمعه، سیزدهم بهمن، در استان هرمزگان افتتاح می‌شود.

وی افزود: هفته آینده هم آیین احیای باشگاه دانش‌پژوهان به عنوان خانه نخبگان جوان کشور با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود، طی هفته آتی چندین برنامه خواهیم داشت.

وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش‌آموزان ادامه داد: پیام ما به دانش‌آموزان این است که آینده به دست آن‌ها و توسط آن‌ها ساخته می‌شود، از این‌رو باید به این نقش‌آفرینی درون مدرسه توجه کرد؛ اولویت آموزش و پرورش نیز در دهه فجر تاکید بر کیفیت آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات مجلس تاکید کرد: انتخابات را معلمان برگزار خواهند کرد، همان‌طور که معلمان امانتدار تربیت فرزندان هستند، امانتدار ملت در رأی دادن مردم هم هستند؛ انتخابات فرصت بی‌نظیر نقش‌آفرینی ملت در تعیین اولویت‌های کشور و در تعیین مسیر آینده است، یقین دارم هر کسی در فکر آینده است و دل در گرو اعتلای کشور دارد، باید در انتخابات شرکت و نقش خود را ایفا کند، انتخابات تجلی اراده افراد برای آینده کشور است.

صحرایی با اشاره به برگزاری جشن‌های دهه فجر در مدارس گفت: سال جاری مراسم متنوعی از امروز تا ۲۲ بهمن داریم و به دلیل نزدیک بودن انتخابات، شور انتخابات نیز در مراسم ما جاری است، دانش‌آموزان باید مدرسه را آماده جشن کنند و هر مدرسه یک ستاد برای برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی باشد.

کد خبر 724501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.