سازندگی در مناطق محروم از پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کشور گفت: کمک به سازندگی و فراهم کردن زمینه کار و اشتغال در مناطق محروم از جمله اهداف اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سپاه‌نیوز، سردار سیدضیاالدین حزنی در رزمایش همدلی و احسان چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: تعامل و همکاری بین کمیته امداد و سپاه در خدمت به محرومان بسیار مطلوب بوده و این دو نهاد خدمات زیادی را در قالب این همکاری‌ها به محرومان ارائه داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه همکاری سپاه و کمیته امداد به هدف محرومیت‌زدایی انجام می‌شود، افزود: سپاه و کمیته امداد دو بال برای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی هستند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی با تاکید بر اینکه سازمان و مسئولی که با مردم است نقطه پایانی ندارد، گفت: در نظام جمهوری اسلامی هر کسی که پشت میزی نشسته است باید بداند که همین میز زمینه آزمایش است و با مردم بودن را جدی بگیرد.

وی گفت: علت موفقیت ما در سال‌های دفاع مقدس همراهی و بودن کنار مردم بود و امروز نیز هر کاری که انجام می‌دهیم، باید ببینیم چه میزان به نفع مردم محروم است.

سردار حزنی ابراز کرد: پیوند مردم با نظام، ارتقای سطح امنیت پایدار، کمک به سازندگی و فراهم کردن زمینه کار و اشتغال در مناطق محروم از جمله اهداف اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه است.

وی با اشاره به اینکه رفع معضلات و مشکلات با همدلی و همکاری مستمر میسر می‌شود، یادآور شد: سپاه با همه سازمان‌ها و نهادها در راستای رفع مشکلات مردم همکاری دارد و همواره نیز در این مسیر حرکت می‌کند و افتخار سپاه این است که در کنار مردم قرار دارد.

سردار حزنی با بیان اینکه پس از شناسایی تعداد ۴۰۰ واحد از منازل نیازمند تعمیر مددجویان در مناطق کم‌برخوردار و محروم برای تعمیر و بازسازی آن واحدها اقدام شد، گفت: در تابستان با همکاری کمیته امداد ۲۰۰۰ کولر گازی برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت خوزستانی توسط پایگاه‌های مقاومت اهدا و نصب شد.

کد خبر 724429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.