ضرورت فضاسازی شهری در راستای برگزاری انتخابات پرشور

امام جمعه شهرستان بهار گفت: فضاسازی شهری در راستای انتخابات پرشور و خلاقیت و نوآوری و ابتکار برای افزایش شور انتخاباتی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، حجت‌الاسلام رضا مصباح امروز- دوشنبه نهم بهمن‌ماه- در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهار با اشاره به ارائه راهکارهای عملی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اظهار کرد: فضاسازی شهری در راستای انتخابات پرشور و خلاقیت و نوآوری و ابتکار برای افزایش شور انتخاباتی ضروری است، اما تکلیف تبلیغ شرکت در انتخابات را از روی دوش ما برنمی‌دارد.

وی با تاکید بر اینکه از دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای که نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و مردم را نسبت به انقلاب دلسرد و فضا را ملتهب می‌کند باید پرهیز شود، افزود: تهیه گزارش‌های کوتاه توسط صدا و سیما و تبیین اقدامات نظام در شهرستان به حضور حداکثری مردم در انتخابات کمک می‌کند.

امام جمعه بهار گفت: رسانه‌ها اقدامات خوب و مؤثر نظام جمهوری اسلامی ایران که طی این سال‌ها برای آسایش و امنیت مردم انجام داده است را اطلاع رسانی کنند.

مصباح با تاکید بر گفتمان سازی در جامعه، گفت: ایجاد تریبون آزاد و شنیدن صحبت‌های مردم بسیار تأثیرگذار است چرا که رکن اصلی جامعه مردم هستند با نظرات مردم باید برای کشور تصمیم‌گیری کرد.

کد خبر 724047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.