عصرانه خبری شهرهای ایران در ۹ بهمن‌

در این بسته خبری از اضافه چهار خودروی جدید امسال به ناوگان آتش‌نشانی کرمانشاه تا جمع‌آوری ۱۳۰ ایده و پیشنهاد در مورد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرج و اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه کمربندی جنوب شهرکرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ارسال لایحه بودجه ۱۵۳ هزار میلیارد ریالی شهرداری کرج به شورا

علی قاسم پور، عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج اعلام کرد: لایحه بودجه ۱۵۳ هزار میلیارد ریالی پیشنهادی شهرداری کرج برای سال ۱۴۰۳ به این شورا ارسال شد.

واکنش عضو شورای شهر تهران به اظهارات رئیس بیمارستان گاندی

مهدی بابایی، رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به اظهار بی اطلاعی رئیس بیمارستان گاندی از اخطارهای صادر شده در مورد وضعیت ایمنی این بیمارستان، گفت: رئیس بیمارستان قطعاً مطلع بوده که ساختمان ناایمن است.

اضافه چهار خودروی جدید امسال به ناوگان آتش‌نشانی کرمانشاه

غلامرضا رضایی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: چهار دستگاه خودروی جدید در آتش نشانی کرمانشاه در سال جاری به کار گرفته و به ناوگان خودرویی شهرداری اضافه شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۹ بهمن‌

جمع‌آوری ۱۳۰ ایده و پیشنهاد در مورد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرج

محمد اسدیان، رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از جمع‌آوری و بررسی ۱۳۰ ایده و پیشنهاد در خصوص بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری این شهر خبر داد.

اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه کمربندی جنوب شهرکرد

مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه از محل ارزش افزوده شهرداری شهرکرد برای تکمیل و اجرای زیرسازی و جدول‌بندی کمربندی جنوبی «۱۵ خرداد» اختصاص یافته است‌.

مهار آتش سوزی یک تالار در جاده انزلی / ۲۴ آتش نشان اعزام شدند

شهرام مؤمنی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از مهار آتش سوزی یک تالار در جاده انزلی خبر داد و گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

لزوم تجدید نظر در بندهایی از تقسیط مطالبات شهرداری رشت

محمد حسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت نسبت به تجدید نظر در بندهایی از اصلاحیه آئین نامه اجرایی تقسیط مطالبات شهرداری رشت تاکید کرد.

آغاز عملیات جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در سی‌سخت و کم‌کاری برخی دستگاه‌ها

مهدی یکتاپرست، شهردار سی سخت با بیان اینکه در این عملیات فقط شهرداری به وظیفه عمل کرد و بقیه ارگان‌ها شانه خالی کردند گفت: شهرداری توانست بیش از ۲۰۰ قلاده سگ را جمع‌آوری ولی هیچیک از ارگان‌های دیگر که قرار بود شهرداری را همراهی کنند با شهرداری همکاری نکردند و شهرداری تنها ماند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۹ بهمن‌

توزیع ۶۶ هزار تن آسفالت در منطقه ۳ قم

مهرداد روحانی وزیری، مدیر منطقه ۳ شهرداری قم گفت: طی ۱۰ ماه نخست سال ۱۴۰۲، در کنار اختصاص ۱۰ هزار تن آسفالت برای بلوار شهید خداکرم، ۶۶ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۳ قم توزیع شده است.

برخورد ۴ خودروی سواری در نیشابور

ابوالفضل اسدی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور از برخورد ۴ دستگاه خودرو سواری در محور کمربندی ۷۶ متری، نیشابور خبر داد.

استفاده از قارچ مایکوریزا در کاشت درختان روتبال مشهد

حسین مختاری، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از استفاده از قارچ مایکوریزا در کاشت درختان روتبال خبر داد.‌

کد خبر 723984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.