دسترسی به شهر آران و بیدگل تسهیل می‌شود

شهردار آران و بیدگل از بررسی تسهیل‌گری دسترسی به شهر آران و بیدگل خبر داد و گفت: مجموعه مدیریت شهری در ادوار مختلف تمام توان خود را برای از بن‌بست خارج کردن این شهر به کار گرفته و نقش پررنگی در ایجاد کنار گذر چرمشهر داشته است.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به انتخابات پیش رو بر حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید و اظهار کرد: مردم شهرستان آران و بیدگل با حضور خود همیشه یاری‌گر انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد شهرداران هر منطقه بسته به دیدگاه شهروندان است بر لزوم پاسخگویی شهرداری‌ها به مطالبات مردمی تاکید کرد و افزود: دوره جدید مدیریت این شهر تنها دوره‌ای است که تعامل میان مجموعه شهرداران مناطق، شهرداری کاشان و مردم را برقرار شده است و خود را ملزم به پاسخگویی به نخبگان، عموم مردم و به ویژه اصحاب رسانه می‌داند تا با نقد و پیشنهادات آن‌ها در آبادانی شهر قدمی نو بردارد.

شهردار آران و بیدگل خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری در ادوار مختلف به صورت دغدغه‌مند تمام توان خودش را برای از بن‌بست خارج کردن این شهرستان به کار گرفته و نقش پررنگی در ایجاد کنار گذر چرمشهر داشته است.

صانعی تصریح کرد: با تشکیل جلسات متعدد به دنبال تعامل سه‌جانبه با شرکت ساخت و توسعه وزارت راه و شهرسازی، شرکت طرح‌های اقتصادی شهرداری آران و بیدگل و مجموعه فرمانداری برای عملیاتی کردن جاده گرمسار به آران و بیدگل هستیم در حالی که برای رهایی از این بن بست به راه‌های مواصلاتی دیگر نیز می‌اندیشیم.

وی با بیان اینکه در صورتی که بتوانیم عملیات زیرسازی جاده چرمشهر را انجام دهیم شرکت ساخت و توسعه وزارت راه و شهرسازی تقبل کرده است که نظارت، طراحی و عملیات آسفالت این مسیر را نیز به صورت کامل انجام دهد، تصریح کرد: در صورت تأمین ۴۰ درصد اعتبارات برای زیرسازی از منابع داخلی، وزارت راه و شهرسازی متعهد شده است نسبت به تکمیل این جاده اقدام کند، همچنین ایجاد دسترسی برای بلوار جندقیان به کنار گذر و میدان شهیدان صالحی به مجتمع اردهال از دیگر راه‌های دسترسی به شهرستان بوده است که در دستور مطالعه قرار دارد.

شهردار آران و بیدگل، تکمیل ۱۷۰ هزار مترمربع آسفالت شهر، بهره‌برداری محور حاج امین، بلوار واصف و افتتاح دهانه دوم پل زیر گذر آران و بیدگل تا پایان اردیبهشت سال جاری را از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام عنوان کرد و گفت: اگرچه افتتاح دهانه دوم پل زیر گذر آران و بیدگل به دلیل ترافیک بسیار سنگین خواسته ۳۰ ساله مردم این منطقه و شرکت‌های صنعتی است، اما مدیریت شهری نیز باید برای آزادسازی مسیرها همکاری لازم را داشته باشند.

صانعی تاکید کرد: برای دسترسی آسان‌تر ورودی کاشان به آران و بیدگل طی جلساتی که با مدیریت شهری کاشان داشتیم، آزادسازی محل‌های دهانه دوم پل به طرف کاشان، تعریض پل کارگر و راه دسترسی پشت مجتمع اردهال برای رفع مشکل ترافیکی خیابان کارگر در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 723896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.