تصویب ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه مطرح‌های ارتباطی محمودآباد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از تصویب ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه مطرح‌های ارتباطی محمودآباد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، اسماعیل اعزی شامگاه _یکشنبه هشتم بهمن_ در حاشیه نشست استاندار مازندران با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان محمودآباد، اجرای برنامه‌های متنوع این اداره کل در حوزه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق شهری و روستایی محمودآباد، خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای طرح‌های ارتباطی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در مناطق شهری و روستایی این شهرستان مصوب شده است.

وی با تاکید بر اینکه تمام هدف این اداره کل رفع مشکلات ارتباطی است، اظهار کرد: به همین منظور طی نشستی با مجموعه همکاران ارتباطات و فناوری اطلاعات در مخابرات منطقه مازندران و اپراتورهای تلفن همراه برای دو حوزه توسعه ارتباطات ثابت و همراه اقداماتی جهت تکمیل و تقویت پوشش مناطق مختلف این شهرستان در نظر گرفته شد.

اعزی با بیان اینکه در حوزه توسعه شبکه فیبر نوری برای شهرهای محمودآباد و سرخرود و اپراتور مربوطه نشست‌هایی با شهرداران این شهرها برگزار شد، افزود: نیاز است با انعقاد تفاهم‌نامه طرح‌ها در این حوزه آغاز شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران با اشاره به اینکه در اجرای طرح فیبر نوری در این شهری اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال تصویب شد، عنوان کرد: در حوزه توسعه ارتباطات همراه در این شهرستان مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتباری برای نصب چهار سایت جدید در شهرهای محمودآباد و سرخرود و ۲ سایت در روستاهای علی‌آباد و شومیا و بونده در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه به زودی عملیات اجرایی این طرح‌ها نیز آغاز خواهد شد، گفت: اجرایی شدن این طرح‌ها، همکاری شهرداری این شهرها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط را در تسریع پروژه‌ها بسیار مؤثر است.

کد خبر 723810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.