دو قطبی‌سازی جامعه، نقشه شوم دشمنان برای مقابله با نظام است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن با ایجاد دو قطبی در جامعه قصد دارد به اهداف شوم خود ایجاد خسارت به نظام جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد سیدعلی احمدزاده شامگاه _ یکشنبه، هشتم بهمن_ در نشست شورای پدافند غیرعامل که با حضور معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، اظهار کرد: دشمن از طریق جنگ نرم سعی در ایجاد اخلال در امور و ایجاد نارضایتی در خدمات رسانی به مردم دارد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، افزود: دشمن تمام توان خود را برای ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم پای کار آورده است و سعی دارد در خدمت‌رسانی به مردم خلل ایجاد کند تا از انتخابات دور شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های خدمات‌ رسان مراقب این نقشه دشمن باشند، گفت: کمبود و نقصان در برخی خدمات همچون آب، برق، مخابرات، صدا و سیما، گاز و نانوایی‌ها نباید وجود داشته باشد.

وی به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دو قطبی‌سازی سیاسی و اجتماعی کار دشمنان است، تصریح کرد: دشمن به دو شیوه دو قطبی سازی مردم با حاکمیت یا دو قطبی مردم در مقابل مردم فعال است که توصیه می‌شود همه تریبون‌داران مراقب این موضوع باشند و آب به آسیاب دشمن نریزند.

احمدزاده با تاکید بر اینکه داوطلبان نباید به‌گونه‌ای رفتار کنند که مردم را در مقابل حاکمیت قرار دهند، خاطرنشان کرد: این شیوه که فردی قبل از رأی‌ گیری خود را پیروز انتخابات بداند یا در صورت پیروز نشدن، عوامل برگزار کننده را به تخلف متهم کند، قطعاً نادرست است و همه داوطلبان باید از از چنین رویه‌ای بپرهیزند.

وی افزود: گاهی هم دشمن تلاش می‌کند مردم را در مقابل مردم قرار بدهد، همه نامزدها از ایجاد تقابل در بین مردم به طور جدی خودداری کنند، در این خصوص هم داوطلبان و هم جریانات سیاسی مراقب باشند و افرادی که در این رابطه تقصیر یا قصور کنند مسئول و پاسخگو خواهند بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد دو قطبی سازی در جامعه را آسیب‌زا دانست و از همه کسانی که تأیید شده‌اند درخواست کرد از پیش‌داوری‌های ناصواب در امر انتخابات پرهیز کنند.

وی گفت: همه مقدمات یک انتخابات سالم، پرشور و باشکوه با امنیت کامل در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم است و مردم تعیین می‌کنند که چه کسی پیروز انتخابات خواهد بود.

احمدزاده تصریح کرد: از دست‌ اندر کاران انتخابات می‌خواهیم همه تلاش خود را برای سلامت، امنیت و ایجاد رقابت سالم در انتخابات انجام دهند، اطمینان بخشی و امیدآفرینی کنند.

وی خاطرنشان کرد: به همه کسانی که مرتبط با انتخابات هستند تاکید می‌کنم مردم را ناامید نکنند و آنها را مقابل هم و مقابل حاکمیت قرار ندهند و همه مراقب گفتار و رفتار خود باشند.

مقام عالی اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان به طور کامل آماده برگزاری انتخابات است، مردم هم آماده حضور باشکوه با مشارکت بالا در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ هستند.

وی افزود: آرا مردم حق‌الناس است و این مهم مورد توجه دست اندر کاران انتخابات بوده و خواهد بود و قطعاً مسئولان حق‌الناس را رعایت خواهند کرد.

کد خبر 723801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.