نجات جان نوزاد و مادر گرفتار در برف با رفع مسدودی به موقع جاده روستایی در اردبیل

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل از نجات جان نوزاد و مادر گرفتار در برف و کولاک با اقدام به‌موقع دهیاری و دفتر امور روستایی استانداری در بازگشایی مسیر روستای دیولق بخش مرکزی شهرستان اردبیل و انتقال این نوزاد و مادر بیمار وی به بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، شاهپور آذروند ظهر امروز _یکشنبه، هشتم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هنگام بازدید از روند بازگشایی مسیر روستاهای بخش مرکزی شهرستان اردبیل، خبری مبنی بر گرفتار شدن نوزاد و مادر در برف و کولاک مسیر روستای دیولق اعلام شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، لودر دهیاری حمل‌آباد با همراهی اینجانب و همکاران دفتر امور روستایی استانداری به نشانی اعلامی عزیمت کردیم و با همت نیروهای هلال احمر، اقدام به بازگشایی مسیر و انتقال این نوزاد و مادر بیمار وی به بیمارستان شدند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل ادامه داد: همچنین در همین روز، یک خانم دیالیزی نیز جهت درمان به بیمارستان انتقال یافت که هر ۲ بیمار در سلامت کامل هستند.

آذروند افزود: این دسته اقدامات ایثارگرانه از سوی همه نیروها اعم از هلال احمر، راهداری، بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی، شوراها و دهیاران در شهرستان‌ها و روستاهای استان اردبیل طی روزهای اخیر به وفور در سطح جامعه به چشم می‌خورد.

کد خبر 723685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.