۸ راه ارتباطی به روستاهای طالقان مسدود است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: برف سنگین راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی در شهرستان طالقان را مسدود کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علی زندی‌فر ظهر امروز _ یکشنبه هشتم بهمن _ طی نشستی مجازی در پاسخ به سوال اصحاب رسانه به آخرین وضعیت راه‌های روستایی در پی بارش برف پاسخ داد و اظهار کرد: در حال حاضر به علت بارش برف راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی در طالقان مسدود است که نیروهای راهداری در تلاش هستند که تا بعد از ظهر امروز این مسیرها بازگشایی شود.

وی با تاکید بر اینکه در سایر راه‌های این شهرستان نیز تردد خودرو باید با زنجیر چرخ انجام شود، افزود: با توجه به بارش برف در ارتفاعات البرز، تیم‌های راهداری استان در جاده‌های کوهستانی مستقر هستند و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به وضعیت سایر محورهای کوهستانی البرز خاطرنشان کرد: محور جدید هشتگرد- طالقان و شمشک- دیزین نیز به علت بارش برف همچنان مسدود است.

زندی‌فر گفت: از مردم درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند تا خللی در تردد خودروها ایجاد نشود و از حوادث احتمالی پیشگیری شود.

کد خبر 723668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.