برگزاری ۹ تور صنعتی برای بیش از ۱۳۰ واحد تولیدی استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از برگزاری ۹ تور صنعتی ویژه بازدید واحدهای تولیدی استان از نمایشگاه‌ها و تولیدکنندگان موفق کشور، در ۱۰ ماه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی، صبح امروز، شنبه هفتم بهمن‌_ در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری تورهای صنعتی از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت به منظور ارتقا تکنولوژی و توانمندسازی صاحبان صنایع است که در قالب این برنامه حمایتی، صنعتگران و تولید کنندگان می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و واحدهای تولیدی موفق کشور، به تبادل اطلاعات، تجارب و هم‌رسانی فناوری بپردازند.

علایی از تحقق ۱۸۰ درصدی برنامه‌های این شرکت در شاخص حمایتی برگزاری تورهای صنعتی خبر داد و افزود: در ۱۰ ماه نخست سال جاری، ۹ تور صنعتی برای واحدهای تولیدی استان برگزار شده است که در قالب این تورهای صنعتی، ۱۳۳ واحد تولیدی از نمایشگاه‌ها و واحدهای موفق کشور بازدید کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: استفاده از تجربیات واحدهای موفق و خلاق و همچنین مشورت و رایزنی می‌تواند طرح و ایده نو ایجاد کند و باعث پیشرفت و موفقیت یک واحد تولیدی شود که به همین علت، تورهای صنعتی ابزار بسیار مهمی در این مسیر محسوب می‌شوند.

وی در پایان افزود: امید است با اجرای چنین برنامه‌های حمایتی بتوان در پیشبرد اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی که همان حمایت از واحدهای تولیدی است، نقش مثبتی داشت و در بهبود عملکرد آنان به جهت استفاده از تجربیات سایر تولیدکنندگان نیز مؤثر واقع شد.

کد خبر 723363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.