انتخابات، مظهر حماسه سیاسی و  اقتدار نظام است

استاندار خراسان‌جنوبی انتخابات را مظهر اراده ملی خواند و گفت: انتخابات مایه تقویت ملت‌ها و مظهر حماسه سیاسی و اقتدار نظام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط‌عمومی استانداری؛ جواد قناعت صبح امروز _شنبه هفتم بهمن_ در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: تحقق چهار راهبرد اساسی سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت در انتخابات که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، به‌طور ویژه در دستور کار ما در خراسان‌جنوبی قرار دارد.

وی افزود: تحقق دو مؤلفه سلامت و امنیت در حیطه اختیارات و وظایف حاکمیت است.

استاندار با تأکید بر اینکه دو راهبرد مشارکت و رقابت هم معطوف به مثلث حاکمیت، مردم و نخبگان است، تصریح کرد: حاکمیت بستر و فضا را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم فراهم می‌کند و نخبگان هم جایگاه انتخابات و اهمیت حضور مردم را تبیین می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری این سه ضلع، شاهد تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

قناعت انتخابات را مظهر اراده ملی خواند و گفت: انتخابات مایه تقویت ملت‌ها و مظهر حماسه سیاسی و اقتدار نظام است.

وی ادامه داد: انتخابات اساس موجودیت نظام است و مردم در آن تعیین‌کننده سرنوشت کشور هستند.

استاندار با بیان اینکه بعد از تشکیل ستاد انتخابات در استان، کمیته‌های چندگانه کار خود را آغاز کرده‌اند، گفت: با تعامل حوزه‌های اجرایی و نظارتی، کارها به‌درستی در دست اقدام است تا شرایط مساعدی برای برگزاری انتخاباتی سالم، خوب و با مشارکت حداکثری فراهم شود.

وی تأکید کرد: خراسان‌جنوبی به لحاظ حجم مشارکت مردم در انتخابات همواره از استان‌های پیشرو بوده است.

قناعت با اشاره به اینکه تعداد ۸۶۶ شعبه اخذ رأی در خراسان‌جنوبی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: ۹۸ نفر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از چهار حوزه انتخابیه خراسان‌جنوبی با هم رقابت خواهند کرد.

کد خبر 723331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.