حال خوب کرمان در گرو تعامل شهروندان و مسئولان با شهرداری است

شهردار کرمان با بیان اینکه کار شهرداری، فرهنگسازی است، گفت: اگر شهروندان پای کار بیایند و به بدنه شهرداری اعتماد کنند و تعامل با مسئولان حداکثری شود، سرمایه‌گذاران نیز ورود پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در کرمان، محسن تویسرکانی، امروز_شنبه هفتم بهمن_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آبادانی شهر در گرو همراهی و تعامل با همه مردم و مسئولان است، اظهار کرد: اعتقادم این است که باید دست به دست هم دهیم و شهر را آباد کنیم.

وی افزود: اگر شهروندان پای کار بیایند و به بدنه شهرداری اعتماد کنند و تعامل با مسئولان حداکثری شود، اتفاق خوبی می‌افتد و سرمایه‌گذاران نیز ورود پیدا می‌کنند.

شهردار کرمان با بیان اینکه بدنه شهرداری به تنهایی توفیقی نخواهد داشت، تصریح کرد: صاحبنظران و نخبگان با دلسوزی نظرات را منعکس کنند تا شهرداری به سمتی برود که شایسته کرمان است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به شهر کرمان شناخت عمیق و کامل دارم، گفت: حال شهر خوب نیست و فرصت محدود است، از این رو آمده‌ایم در ابعاد مختلف کار کنیم و مؤثر واقع شویم.

تویسرکانی با تأکید بر اینکه حوزه خدمت نباید سیاسی باشد، افزود: ضرورت دارد برای جلوگیری از بروز نواقص افراد توانمند به کار گرفته شود و امکانات و توان نیروی انسانی در شهرداری مطلوب است و باید امکانات شهری را به گونه‌ای برای شهروندان فراهم کنیم که نگاه مقایسه‌ای ایجاد نشود.

کد خبر 723314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.