رفع معضل ترافیک شهری در دستور کار مدیریت شهری همدان

شهردار همدان گفت: یکی از معضلات مهم همدان ترافیک معابر شهر است که مورد توجه عوامل مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سید مسعود حسینی امروز- جمعه ششم بهمن‌- در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر و با تأکید بر حل مشکلات در مناطق مختلف شهر همدان، اظهار کرد: امروزه با توجه به تغییر ضوابط شهرسازی، بلند مرتبه سازی در شهر رایج شده است.

وی افزود: متأسفانه ترافیک شهری به موضوع مهمی تبدیل شده و معابر دیگر پاسخگوی حجم بالای تردد ماشین‌ها نیست.

شهردار همدان گفت: یکی از مهمترین مطالبات ساکنان منطقه استادان رفع ترافیکی است که در شورای شهر به صورت تخصصی و فنی پیگیری می‌شود و دستگاه‌های متولی نیز در این حوزه مشارکت دارند.

حسینی افزود: مطالبه دیگر منطقه استادان پوشش رودخانه است که علی‌رغم ممنوعیت پوشش رودخانه‌ها، شهرداری طی مکاتبه با اداره آب و فاضلاب برای پوشش رودخانه‌ها اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به سیاست گذاری‌های صورت گرفته در استان برای تخصیص پساب فاضلاب اضافه کرد: برای اجرای این پروژه مهم مقرر شده از محل اعتبارات رئیس جمهور حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اختصاص یابد.

شهردار همدان از تشکیل امور فرهنگی با محوریت مساجد خبر داد و افزود: سازمان فرهنگی شهرداری همدان با متولیان امور فرهنگی همکاری لازم خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، هیئت امنای مسجد قبا معضلات ترافیکی، پوشش رودخانه، تعیین تکلیف برخی از املاک، نامگذاری معابر و مشارکت شهرداری در امور فرهنگی مطرح کردند.

کد خبر 723160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.