کاندیداهای انتخابات برای حل مشکلات مردم در مجلس برنامه داشته باشند

امام جمعه موقت اراک گفت: افرادی که برای حضور در مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده‌اند، باید برای رفع مشکلات مردم برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی امروز _جمعه، ششم بهمن_ در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: مجلس عصاره فضائل یک ملت است، بنابراین کسی که نماینده مجلس می‌شود، باید برای حل مشکلات مردم برنامه داشته باشد و این توانایی را در خود ببیند که بتواند گره‌گشای مشکلات مردم باشد و سپس ورود کند و صادقانه گره از کار خلق باز کند.

وی افزود: باید کسانی را برگزینیم که دلسوز، کارآمد و صالح باشند، مدیر و مدبر بوده و تخصص و شناخت و اطلاعات کافی را برای انجام امور داشته باشد و به نوعی اصلح باشند.

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه نقش مجلس شورای اسلامی در تحول و توسعه همه‌جانبه کشور کلیدی است تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی آینده باید با صلابت باشد و برای رفع مشکلاتی که جامعه به آن مبتلا است، برنامه‌ریزی داشته باشد.

وی اضافه کرد: نماینده مجلس نباید برای ارائه خدمات آب، برق و گاز اقدام کند یا برای افتتاح پروژه برود، بلکه باید تمام فکر و وقت خود را برای قانون‌گذاری صرف کند.

عبدالهی با بیان اینکه نماینده مجلس باید مؤمن و انقلابی، دین‌دار و ولایت‌مدار، باتقوا و خدا ترس باشد و خالصانه خدمت کند، تاکید کرد: مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور با شعار اصلاح و رفع نمی‌شود، بلکه لازم است با تدوین قوانین متقن، درست و کارشناسی به صورت ریشه‌ای رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداهای انتخاباتی باید از صرف هزینه‌های غیرضروری از قبیل چاپ پوستر و عکس رنگی پرهیز کرده و برنامه‌های خود را از طریق صدا و سیما و رسانه‌های دیگر به اطلاع مردم برسانند.

امام جمعه موقت اراک گفت: از اینکه چرا وظایفی که قانون برای خبرگان قرار داده برای مردم بیان نمی‌شود، گلایه‌مند هستم، مردم با اسامی و وظایف کمیسیون‌های مختلف خبرگان، ناآشنا هستند.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم آرمان و افکار امام (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به وقوع بپیوندد، گفت: باید در مسیری قرار گیریم که ارائه برنامه و ایده برای کاندیداهای انتخابات مجلس، قانونی شده و کاندیداها از نظر قانونی ملزم به ارائه برنامه‌های راهبردی و اجرایی شوند تا رأی‌دهندگان هم با هوشیاری بیشتری کاندیدا یا کاندیداهای مورد نظر خود را انتخاب کنند و یک انتخابات پرشور را در ۱۱ اسفند امسال شاهد باشیم.

عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: بیش از ۲۵ هزار نفر از مردم مظلوم غزه در مدت کمتر از چهار ماه به دست رژیم صهیونیستی شهید شده‌اند و مجامع بین‌المللی این اتفاق هولناک را نسل‌کشی قلمداد نمی‌کنند و این به دور از عدالت است.

کد خبر 723144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.