فعالیت ۵۰ دستگاه مکنده و ۳۵ پمپ برای دفع آب‌های سطحی اهواز

معاون خدمات شهری اهواز با اشاره به اینکه گزارشی از آب‌گرفتگی حاد ارائه نشده است، گفت: در پی بارندگی امروز شهرداری اهواز در حالت آماده‌باش قرار دارد و با ۵۰ دستگاه مکنده و ۳۵ پمپ تلاش می‌کند تا هیچ‌گونه آبگرفتگی نداشته باشیم.

علی شمسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای بارندگی، شهرداری اهواز در حالت آماده‌باش قرار گرفت، با این حال نوع بارندگی امروز مناسب بوده و مشکل خاصی در خصوص آبگرفتگی معابر ایجاد نشده است.

وی افزود: این نوع بارندگی مشکل خاصی برای آبگرفتگی معابر ایجاد نمی‌کند و اگر در نقطه‌ای تجمع آب صورت گرفت، به سرعت با ورود تیم‌های شهرداری جمع آوری و تخیله‌ی آن انجام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: تمام پمپ‌های شهرداری و آبفا در حالت آماده به کار هستند و کارکنان عملیاتی نیز در محل‌ها مختلف مستقر هستند و هر نیم ساعت یک بار چکاپ پمپ‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی از آبگرفتی حاده در معابر شهر اهواز ارائه نشده است، اضافه کرد: شهروندان اهواز از هوای مطلوب ایجاد شده و بارندگی لذت می‌برند و با فعالیت ۵۰ دستگاه مکنده و ۳۵ پمپ در تلاش هستیم تا پس از بارندگی نیز شرایط مطلوبی برای شهرودان برقرار باشد و هیچ‌گونه آب گرفتگی نداشته باشیم.

کد خبر 723124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    4 0
    اهواز پراب شد
  • محمد IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    0 0
    افسوس برای خوزستانم.
  • شهروند کیان آباد IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    1 0
    سلام ، لطفاً یه سری هم به خیابان ۲۰ شرقی کیان آباد ، حد فاصل خیابان وهابی - احداثی بزنید ، تا کاملاًَ متوجه شدت آبگرفتگی شوید. همینطور آخر خیابان ۱۷ کیانپارس ، فاز ۳ غربی بزنید.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    0 0
    چندین ساله میلیاردها پول خرج کردن،مردم بیچاره رو درگیر گل و خاک وراه بندان کردن هنوزم مشکل رفع نشده،
  • رضا IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    به اون خدایی که می‌پرستید دروغ میگن.ضعیف تمرین مجموعه.همین شهرداری اهوازه.خیابان از بس که پر آب شده آسفالت نشست کرد.زنگ میزنی میگن انشالله رفع میشه.فقط وعده دروغ.پردیس سبزیکاری