هدف کارگروه تسهیل رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی استان یزد است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تمام تلاش خود را می‌کند تا مشکلات واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد استان برطرف شود و تعاملات با آنان در حوزه‌های مختلف انجام گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که باهدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان یزد برگزار شد، ضمن تأکید بر ضرورت حمایت از رونق تولید اظهار کرد: مسائل و موانع پیشروی فعالیت و توسعه واحدها باید شناسایی و اولویت‌بندی شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید برای تسهیل فعالیت‌های تولیدی پای‌کار باشند، ادامه داد: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است و برای هر یک از این مصوبات باید برنامه زمان‌بندی داشته باشیم و بر اساس همین برنامه اجرایی شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: تمام مصوبات این کارگروه ضمانت اجرا دارد و ضروری است تا تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی نیز قوانین و مصوبات این کارگروه را اجرا کنند تا هم ارزش معنوی و قانونی آن زیر سوال نرود و هم گام‌های مفیدی در راستای رونق تولید در استان برداشته شود.

شاه‌حسینی هدف اصلی از برگزاری کارگروه را احیای واحدهای تولیدی غیرفعال یا نیمه‌فعال دانست و افزود: استمرار جلسات کارگروه موجب کمک به بازگرداندن واحدهای تولیدی به چرخه تولید می‌شود و با توجه به اولویت اصلی دستگاه‌های اجرایی که رفع مشکلات بیکاری و تولید است، به‌هیچ‌عنوان نباید اجازه دهیم تولیدکننده‌ای دچار یاس و ناامیدی شود که هرگونه مشکل در این زمینه سبب عقب‌افتادگی استان می‌شود.

کد خبر 723024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.