ارائه اولین اتوبوس‌های مسافربری سریع‌السیر الکتریکی در فلوریدا

اولین اتوبوس مسافربری برون‌شهری الکتریکی در شهرستان برووارد در فلوریدا معرفی شده است که نشان‌دهنده یک جهش قابل‌توجه به سمت حمل‌ونقل پایدار در منطقه است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، اداره حمل‌ونقل شهرستان برووارد در فلوریدا در یک حرکت پیشگامانه به سمت حمل‌ونقل پایدار اعلام کرده است که با افتتاح اولین اتوبوس مسافربری سریع‌السیر الکتریکی یک نقطه عطف در زمینه حمل‌ونقل را رقم زده است؛ این اتوبوس برقی شیک و بی‌صدا از تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴ کار خود را آغاز کرده است و مسافران را به صورت یکپارچه جابه‌جا می‌کند.

وسایل نقلیه پیشرفته یادشده با ۵۴ صندلی، وای‌فای رایگان و برد قابل‌توجه تا ۲۳۰ مایل با هر بار شارژ، تجربه سفر راحت و آگاهانه از محیط زیست را نوید می‌دهد؛ این اتوبوس سریع‌السیر برقی نمادی از تعهد تزلزل ناپذیر شهرستان برووارد فلوریدا به آینده‌ای پاک‌تر و سبزتر است، ارائه این نوع اتوبوس به سواری بدون آلایندگی تاکید می‌کند.

شهرستان برووارد فلوریدا دارای پنج مکان مخصوص برای پارک کردن و همچنین سوار کردن مسافران هستند، این مکان‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شده‌اند که افراد به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند؛ اتوبوس‌های مسافربری برون شهری سریع‌السیر سواری ایمن، قابل اعتماد و راحت را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

کد خبر 723011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.