مس سونگون قهرمانی گیتیزن‌ها را به تاخیر انداخت

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتسال مردان کشور با پیروزی گیتی‌پسند و مس سونگون همچنین توقف کراپ‌الوند و سن‌ایچ ساوه خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور عصر امروز _پنج‌شنبه پنجم بهمن_ آغاز شد و تیم‌های فوتسال مس سونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان از سد رقبای خود گذشتند تا تکلیف قهرمان بیست‌وپنجمین دوره مسابقات فوتسال ایران یک‌هفته دیرتر مشخص شود.

مس سونگون ورزقان ۷ - آناصنعت پاسارگاد قم ۱

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که چند روزی می‌شود سرمربی خود را عوض کرده و در عین حال از قهرمانی در لیگ برتر ناامید شده است امروز آناصنعت قم را با نتیجه پرگل شکست داد تا جشن قهرمانی گیتی‌پسندی‌ها را حداقل برای یک هفته به تاخیر بیندازد. در بازی امروز برای مس سونگون محمد شجری، علی‌اصغر حسن‌زاده، مهدی جاوید (دو گل)، فرهاد فخیم، بلال اسماعیلی و حسین سبزی گلزنی کردند و تک‌گل آناصنعت هم توسط علیرضا وفایی به‌ثمر رسید.

گیتی‌پسند اصفهان ۴ - فولاد زرند ایرانیان سیرجان ۳

در اصفهان گیتی‌پسندی‌ها امیدوار بودند مس سونگون مقابل آناصنعت متوقف شود تا همین امروز جشن قهرمانی را برپا کنند، اما این اتفاق رقم نخورد. با این وجود گیتیزن‌ها بازهم طبق روال هفته‌های گذشته پیروز از بازی لیگ برتری خارج شدند. گلزنان گیتی‌پسند در دیدار مقابل فولاد زرند محمدحسین درخشانی، مهدی مهدی‌خانی، مسعود یوسف و کیانوش شیرپور بودند و گل‌های فولاد زرند به‌وسیله امین نصرالله‌زاده (دو گل) و هاشم شیرعلی زده شد.

کراپ الوند ایرانیان قزوین ۱ - سن‌ایچ ساوه ۱

در تقابل حساس کراپ الوند و سن‌ایچ که برای مربیان دو تیم حیثیتی بود پیروزی به هیچ‌کدام نرسید و امتیازات تقسیم شد. سعید ممبینی برای کراپ الوند ایرانیان قزوین گلزنی کرد و گل تساوی‌بخش سن‌ایچ هم توسط فرشید نادری به‌ثمر نشست تا یکی از بازی‌های بزرگ هفته بدون برنده به پایان برسد.

مقاومت البرز ۱ - آلومینیوم اراک ۴

تیم فوتبال آلومینیوم اراک موفق شد در جدال مهمی که پیش‌رو داشت مقاومت البرز را در پایتخت شکست دهد. گلزنان آلومینیوم اراک امیرحسین زینلی، دانیال گیویلی، محمدعلی میرزایی و نوید آذری بودند و تنها گلی که مقاومت البرز به‌ثمر رساند به‌نام سینا هادیان ثبت شد.

شهرداری ساوه ۷ - پوشاک‌حافظ ساری ۲

پوشاک‌حافظ ساری که برای دو هفته‌ای از بحران خارج شده بود دوباره با یک شکست سنگین مواجه شد. شهرداری ساوه توانست از امتیاز میزبانی استفاده کرده و با نتیجه پرگل پیروز تقابل با ساروی‌ها شود. کامبیز گمرکی دبل کرد و امیرحسین مرادیان، امیرحسین ابطحی، امیرحسین غلامی، محمدحسین فهیمی و رضا بابانظری دیگر گلزنان شهرداری ساوه بودند. دو گل پوشاک‌حافظ را هم امیرحسین اسماعیلی زد.

پالایش‌نفت بندرعباس ۵ - سفیرگفتمان تهران ۴

یکی از بازی‌های پرگل هفته بیست‌ویکم در بندرعباس رقم خورد و پالایش‌نفت با اختلاف تنها یک‌گل سفیرگفتمان را شکست داد. امیرحسین دهقانی و علی جوذری دو گل و سروش احمدنیا یک گل برای پالایش‌نفت بندرعباس زدند و چهار گل سفیرگفتمان را هم امین مجیدی‌پور (دو گل) و مرتضی فرزانیان و محمدمهدی عبدالوند به‌ثمر رساندند.

گهرزمین سیرجان ۳ - فرش‌آرا مشهد ۲

گهرزمین سیرجان با هدایت حسین افضلی که سرمربی برتر ماه لیگ برتر فوتسال هم انتخاب شده است از سد فرش‌آرا گذشت. شهاب طالبی، مانی قانع و محمدامین شجاعی گلزنان گهرزمین سیرجان لقب گرفتند و دو گل فرش‌آرا که نتوانست کامبک را برای این تیم کامل کند توسط حمید قهرمانی و سعید تقی‌زاده زده شد.

جدول لیگ برتر فوتسال در پایان هفته ۲۱:

مس سونگون قهرمانی گیتیزن‌ها را به تاخیر انداخت

کد خبر 723004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.