کمک به تامین مسکن نیروهای مسلح از اولویت‌های دولت است

استاندار مرکزی گفت: کمک به تامین مسکن نیروهای مسلح یکی از اولویت های دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه پیش از ظهر امروز _چهارشنبه، چهارم بهمن_ در نشست قرارگاه مسکن نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار کرد: گسترش صنعتی‌سازی در حوزه ساختمان می‌تواند به تأمین سریع‌تر مسکن با قیمت ارزان برای شهروندان کمک می‌کند.

وی افزود: با توجه به حجم مأموریت‌ها و پراکندگی نیروی انسانی فراجا در نقاط مختلف استان مرکزی لازم است مشکلات بخش مسکن کارکنان و منازل سازمانی این مجموعه با تأمین زمین به صورت فوری کارسازی و رفع شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه نیروهای مسلح، تأمین مسکن و سرپناه برای کارکنان این مجموعه دلسوز و خدمتگزار است تا این عزیزان بتوانند با آرامش لازم به وظایف خطیر خود عمل کنند و در استان مرکزی هم همه ما موظف هستیم به اجرای طرح‌های مصوب حوزه مسکن نیروهای مسلح کمک کنیم.

وی اضافه کرد: مجموعه نیروهای مسلح حق بزرگی به گردن مردم و مسئولین دارند.

مخلص‌الائمه ادامه داد: در استان مرکزی مجموعه جهاد خانه‌سازی و سپاه گام بلندی را در حوزه مسکن برداشته‌اند و به نوعی با این اقدام باری از دوش دولت برداشته شده که باید این دین را با رفع مشکل مسکن نیروهای مسلح ادا کنیم.

وی تعامل و ارتباط دو سویه میان نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان را بسترساز شتاب گرفتن طرح‌های حوزه مسکن برشمرد.

استاندار مرکزی با اشاره به رفع مشکلات کارکنان ارتش تاکید کرد: حوزه معاونت عمرانی و اداره کل راه و شهرسازی با همراهی قرارگاه مسکن نیروهای مسلح اقدامات لازم برای اختصاص سهمیه در طرح‌های نهضت ملی و جانمایی زمین برای منازل مسکونی ارتش را دنبال کنند.

وی درباره زمین مورد نیاز برای ساخت این واحدها هم گفت: در شهر جدید امیرکبیر و سایر شهرهای استان زمین مورد نیاز برای ساخت این طرح وجود دارد، از سویی شهر امیرکبیر جزو شهرهای آینده‌دار کشور است و به‌زودی از طریق قطار بین شهری به اراک متصل خواهد شد.

کد خبر 722850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.