اجرای باستانی‌کاران در محضر رهبر معظم انقلاب افتخار بزرگی‌ است

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: یکی از افتخارات ما باستانی‌کاران اجرای این رشته در بیت رهبری است، این اجرا به خواست خدا و همراهی دوستان به نمایش درآمد که مورد قبول و تحسین رهبر معظم انقلاب واقع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهرعلی باران چشمه پیش از ظهر امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان در بین سه استان برتر رشته زورخانه‌ای قرار دارد و در این زمینه پیشرو است. یکی از چالش‌های جدی ما در ورزش‌های استان‌ها وجود نداشتن انسجام است که امیدوارم در استان اصفهان به رهبری حسین حسین‌زاده همه زیر یک سقف جمع شوند و با کمک صاحب‌زنگان و پیشکسوتان برای پیشبرد هرچه بیشتر ورزش استان اصفهان تلاش کنند.

وی با اشاره اهمیت بالای ورزش پهلوانی و پیشرفت این رشته افزود: ورزش زورخانه‌ای تا دو سال پیش در بین رشته‌های آخر وزارت قرار داشت، اما در حال حاضر اینچنین نیست و مورد توجه وزارت ورزش است. فدراسیون ورزش پهلوانی نسبت به بسیاری از فدراسیون‌های دیگر فعالیت‌های بیشتری دارد و بیشتر مسابقات به صورت زنده پخش می‌شود.

باران چشمه با اشاره به اجرای ورزش زورخانه‌ای در حضور مقام معظم رهبری، تصریح کرد: یکی از افتخارات ما باستانی‌کاران اجرای این رشته در بیت رهبری است. این اجرا به خواست خدا و همراهی دوستان به نمایش درآمد که مورد قبول و تحسین رهبر انقلاب واقع شد. از اینجا نوید می‌دهم که در روز میلاد امام رضا (ع) در صحن امام خمینی (ره) حرم مطهر امام رضا (ع) ورزش زورخانه‌ای با حضور جمعی از ورزشکاران اجرا خواهد شد زیرا که این رشته ورزش ملی و مذهبی ماست.

کد خبر 722778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.