افتتاح طرح‌های دهه فجر کردکوی برای ۵۲۵ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند

فرماندار کردکوی از افتتاح ۴۰۰ طرح در حوزه اشتغالزایی و صنایع خرد با اعتبار هزار میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: با افتتاح این طرح‌ها برای ۵۲۵ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کردکوی فرشته ترک گلستان اظهار کرد: همچنین حدود ۲۰ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال در کردکوی افتتاح می‌شود که جمع‌بندی نهایی میزان اعتبار آن هنوز اعلام نشده است.

وی از آبرسانی به گلزار شهدای گمنام کردکوی به طول سه کیلومتر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال اشاره کرد و یادآور شد: در دولت سیزدهم ۱۰ حلقه چاه آب شرب برای رفع تنش آبی کردکوی افتتاح شد.

فرماندار کردکوی ادامه داد: همچنین با توجه به قرارگیری در آستانه انتخابات، ۱۸۵ برنامه با اقشار مختلف به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات در کردکوی برگزار شده است.

تُرک تاکید کرد: تاکنون ۴۵ داوطلب برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب گلستان تأیید صلاحیت شدند که با اضافه شدن سه نفر دیگر در روزهای اخیر ۴۸ نفر تأیید صلاحیت شدند.

وی اضافه کرد: یک نفر دیگر از داوطلبان نیز در حال انجام امور اداری و قانونی برای انتقال به حوزه انتخابیه غرب گلستان است که با اضافه شدن این فرد، تعداد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب گلستان به ۴۹ نفر می‌رسد.

کد خبر 722774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.