امیدآفرینی با انعکاس کامل دستاوردهای انقلاب

فرماندار قائم‌شهر گفت: انعکاس واقعی و کامل دستاوردهای انقلاب باعث امیدآفرینی در بین آحاد مردم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد مولایی‌قرا، امروز_ سه‌شنبه سوم بهمن_ در جلسه ستاد برگزاری ایام‌الله دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: دشمنان بیگانه همواره به دنبال این بودند که نعمت امنیت کشور را از مردم سلب کنند، اما به لطف خدا با ایستادگی مردم، همیشه شکست خوردند و نقشه‌های شوم شأن، نقش بر آب شد.

وی اجرای برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری را متفاوت‌تر از سنوات گذشته دانست و تاکید کرد: چند مناسبت بسیار مهم مانند دهه فجر، اعتکاف، یادواره شهدای شهرستان، راهیان نور و انتخابات را داریم که تمام این برنامه‌ها به یکدیگر وابسته است و در جهت تقویت جریان انقلاب است و قطعاً در یک مسیر مشترک قرار دارند.

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به اینکه مراسم ۲۲ بهمن قطعاً اوج قدرت‌نمایی و حضور مردمی تلقی می‌شود، تصریح کرد: این ایام خار چشمی در چشم دشمنان است.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت بسیار خوبی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و مقایسه با کشورهای پیشرفته است، گفت: یقیناً انعکاس واقعی و کامل این دستاوردها باعث امیدآفرینی در بین آحاد مردم می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم‌شهر با اشاره به اینکه کشور و انقلاب متعلق به مردم است و باید برای انتقال درست آن به نسل جوان و آینده، برنامه‌ریزی و تلاش کرد، افزود: بحث راهیان نور مختص یک دستگاه خاص نیست و همه دستگاه‌ها و نهادها باید همکاری و هماهنگی لازم در این خصوص را داشته باشند.

کد خبر 722497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.