قرارگاه خاتم‌الانبیا هنوز به پروژه قطار شهری اهواز ورود نکرده است

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا با اشاره به اینکه هنوز به پروژه متروی اهواز ورود نکرده‌اند، گفت: چنانچه مشکلات حقوقی پروژه قطار شهری اهواز حل شود، در صورت درخواست کارفرمای این طرح از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، در حد توان برای این طرح اقدام خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سردار عبدالرضا عابد امروز _سه‌شنبه سوم بهمن_ در حاشیه بازدید از طرح توسعه میدان نفتی اهواز و کارگاه خودکفایی سردار هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از آغاز به کار میدان توسعه نفتی اهواز دو، سه و پنج ساختاری برای سازماندهی با تعهد قرارداد آن وجود نداشت.

وی افزود: در حال حاضر قرارگاه خاتم الانبیا توانست با به‌کارگیری نیروهای متخصص، بومی و با تجربیات بالا با وارد کردن دکل جدید این پروژه را تکمیل کند.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا ادامه داد: نزدیک ۲۵ پروژه تعریف‌نشده در بخش آبفا، راه آهن، آبرسانی، احیا و حفاری میادین نفتی قرارگاه خاتم الانبیا استان خوزستان دارد، پیش بینی می‌شود که برای پروژه‌های زودبازده در این موارد برنامه‌هایی داشته باشد.

سردار عابد با اشاره به پروژه مترو اهواز گفت: در حوزه متروی اهواز هنوز قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ورود نکرده است. به دلیل اینکه کار پروژه مترو با پیمانکار بخش خصوصی بود.

وی اضافه کرد: اگر مشکلات حقوقی پروژه قطار شهری اهواز حل شود، در صورت درخواست کارفرمای این طرح از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، در حد توان برای این پروژه اقدام خواهیم کرد، چراکه قرارگاه خاتم در هر پروژه‌ای که ورود کرده به فکر تمام کردن آن بود و به دنبال رضایتمندی مردم است.

کد خبر 722492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.