یک چله پرافتخار از انقلاب سپری شد

جانشین سازمان بسیج رسانه کشور گفت: یک چله پرافتخار از انقلاب سپری شد و آرمان‌های آن در بین ملت مقبولیت پیدا کرد و شهدای انقلاب نشان از مقبولیت آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، کامیار مهدی‌پور شامگاه _یکشنبه دوم بهمن_ در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران استان یزد که در محل بسیج اقشار برگزار شد، با اشاره به ایده امام راحل و حکمرانی اسلامی اظهار کرد: مقبولیت عمومی انقلاب اسلامی سبب شده است، همچنان خون‌هایی پای آرمان‌ها باشد و ما به چله دوم انقلاب برسیم.

جانشین سازمان بسیج رسانه در کشور خاطرنشان کرد: حضرت آقا بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را در فرازهای زیبایی با نقطه مرکزی امید صادر و تاکید کردند که بدون امید هیچ قفلی باز نمی‌شود.

مهدی‌پور تصریح کرد: در این جنگ رسانه‌ای دشوار با روایت‌های وارونه دشمن، رسالت سنگین بر دوش تمام افرادی است که خود را در مأموریت رسانه‌ای جای داده‌اند و باید با تلاش خود اقدام به شکست محاصره تبلیغات رسانه‌ای دشمن کنند.

وی اضافه کرد: در شرایطی هستیم که به کار رسانه‌ای ویژه نیاز داریم اگرنه دشمن بسیاری از قله‌های افتخار ما را به سبک و سیاق دیگری برای نسل آینده تعریف می‌کند.

جانشین سازمان بسیج رسانه در کشور ادامه داد: در این گام پیش‌رو و در این جغرافیای رسانه، رسالت ویژه‌ای بر عهده داریم و باید بتوانیم با مدل‌های مطلوب به مقابله با دشمن بپردازیم.

مهدی‌پور تصریح کرد: خواست دشمن این است که از انقلاب اسلامی و حکمرانی دینی تصویر سیاه و عقب افتاده نشان دهد تا بگوید پیوند سیاسی و اسلامی در دولت به شکست منجر می‌شود در صورتی که ایده جذاب جمهوری اسلامی بهترین شیوه بوده است و کارشناسان در جهان اذعان دارند برترین الگوهای حکمرانی مبتنی بر اموزه‌های دینی شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در شرایطی هستیم که تحلیل‌های درستی از ماجراهای مختلف و سخنان حضرت آقا نداریم، ادامه داد: کلید واژه اقتصاد مقاومتی را چندین سال قبل ایشان مطرح کردند و امروز اندیشمندان تاکید می‌کنند که نسخه شفابخش اقتصاد دنیا اقتصاد مقاومتی است، اما ما در ارائه مدل‌ها دچار اشکال هستیم و فهم درستی نداشته‌ایم.

جانشین سازمان بسیج رسانه کشور عنوان کرد: دشمن با رسانه‌های خود تلاش کرده است که خلاف آنچه حقیقت جامعه ما است را نشان دهند، به چشم می‌بینیم که خواسته و نیاز همه جوانان و نسل کنونی ما اجرای مبانی اولیه انقلاب است و یکی از مهم‌ترین اساس شکل‌گیری انقلاب عدالت بود.

مهدی‌پور گفت: دشمن تلاش می‌کند تا نشان دهد بانوان از پیام‌های ارزشی عفاف و حجاب فاصله گرفته‌اند، نظرسنجی‌ها نشان داده است که ۷۸ درصد جامعه معتقد به حجاب هستند اما دشمن با کار رسانه‌ای خود ۱۰ تا ۱۲ درصد دیگر را به صورت غالب نمایان می‌کند.

وی اظهار کرد: به واسطه توانمندی‌های جوانان کشور در بسیاری از شاخص‌های پیشرفت در دنیا شاهد هستیم که ایران به جرأت در بین ۱۰ کشور برتر دنیا است، اما جوانان ما بی‌اطلاع از دستاوردها و توانایی کشور هستند که باید با کمک هم این مأموریت را به پیش ببریم.

کد خبر 722304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.