پایداری خطوط مخابرات در مسجد سلیمان

مدیرمخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطی برخی مشترکین در محدوده مرکز شهید مطهری مسجدسلیمان که به علت سرقت از تجهیزات مخابراتی و قطع کابل‌های زیرزمینی دچار اختلال شده بود، دوباره نرمال و حالت پایدار گرفت.

رحیم فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی سرقت تجهیزات و قطع کابل‌های زیرزمینی، باعث اختلال در شبکه تلفن ثابت ۷۰۰ مشترک در محدوده دو کافوی مرکز مخابرات شهید مطهری شهرستان مسجدسلیمان شد.

وی افزود: بر اساس این خبر با پیگیری و تلاش نیروهای فنی و عملیاتی حوزه شبکه مخابرات شهرستان، پس از تأمین تجهیزات و حفاری آسفالت به متراژ ۵۰ متر و کابل‌کشی کابل پر زوج و کم زوج، نصب تجهیزات و ترمیم شبکه، اختلال پیش آمده در خطوط تلفن ثابت ۷۰۰ مشترک منطقه بازار چشمه‌علی در محدوده مرکز مخابرات شهید مطهری مسجدسلیمان رفع و شبکه تلفن نرمال و دوباره پایدار شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: از همه شهروندان تقاضا داریم که با دیدن هرگونه تخریب و یا سرقت از تجهیزات مخابراتی، مراتب را به سرعت به پلیس ۱۱۰ اطلاع بدهند تا این چنین شاهد اختلال در شبکه ارتباطی شهروندان نباشیم.

پایداری شبکه ارتباطی در محدوده مرکز تلفن شهید رجایی اهواز

وی ادامه داد: پیش از این در روزهای گذشته در پی سرقت تجهیزات و قطع کابل‌های زیرزمینی از حوضچه مخابراتی، باعث اختلال در شبکه تلفن ثابت ۲ هزار مشترک در محدوده ۵ کافوی مرکز شهید رجایی اهواز شد.

فلاح‌زاده تصریح کرد: با پیگیری و تلاش نیروهای فنی و عملیاتی حوزه مخابرات اهواز و پس از تأمین و نصب تجهیزات و ترمیم شبکه، اختلال پیش آمده در خطوط تلفن ثابت مشترکین بخشی از بلوار صنایع فولاد، بلوار فنی و حرفه‌ای، بلوار معلم و خیابان‌های آموزگار یک تا چهار منطقه باهنر در محدوده مرکز شهید رجایی اهواز رفع و شبکه نرمال و دوباره حالت پایدار گرفت.

کد خبر 722204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.