همراهی ۷۳ هزار نیکوکار با کمیته امداد استان اردبیل

رییس اداره هماهنگی موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۷۳ هزار نیکوکار در استان اردبیل با مراکز نیکوکاری کمیته امداد همراه و همگام هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، عباس عیوض‌زاده، امروز_ دوشنبه دوم بهمن‌ماه _ در حاشیه جلسه هماهنگی مؤسسات خیریه استان اظهار کرد: ۱۶۴ مرکز نیکوکاری در قالب یک شبکه منسجم و محله محور به محرومان و نیازمندان ارائه خدمات می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون به همت این مراکز ۸۶۰ میلیارد ریال جذب درآمد و منابع مالی را شاهد بودیم.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خیریه‌های کمیته امداد استان اردبیل گفت: این مراکز به ۳۰ هزار خانوار خدمات ارائه می‌کنند که این خدمات در حوزه‌های مختلف و با محوریت پنج حوزه مهم و اساسی است.

عیوض‌زاده همراهی ۷۳ هزار نفر نیکوکار و خیر را با مراکز نیکوکاری یادآور شد و بیان کرد: یک هزار و ۵۵۰ نفر هیئت عامل در قالب این مراکز با کمیته امداد اردبیل همکاری دارند.

وی افزود: در طول سال و در قالب پنج سبد معیشتی، بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، اشتغال و کارآفرینی و مسکن و جهیزیه خدمات مناسب و مطلوب به نیازمندان و فقرا به شکل محله‌محور ارائه می‌شود.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خیریه‌های کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: مردم استان اردبیل در کنار واریزی از طریق شماره کارت، می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۴۵*۸۸۷۷* واریزی خود را به راحتی انجام دهند.

کد خبر 722181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.