۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
ورود موج بارشی به خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواخر وقت امروز با ورود موج بارشی، شاهد ابرناکی در مناطق شمالی، شرقی، ارتفاعات و دیگر نقاط به صورت نقطه‌ای و محلی، وزش باد متوسط تا شدید، احتمال ریزش تگرگ در بعضی مناطق و بارش برف در ارتفاعات خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _دوشنبه دوم بهمن_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، امروز جو پایداری روی استان خوزستان خواهیم شد که سبب وقوع مه رقیق یا غبار صبحگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان می‌شود.

وی افزود: از اواخر وقت امروز با ورود موج بارشی، شاهد ابرناکی و به تدریج رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و دیگر نقاط به صورت نقطه‌ای و محلی و وزش باد متوسط تا شدید و احتمال برخاستن گرد و خاک به ویژه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی، احتمال ریزش تگرگ در برخی مناطق و بارش برف در ارتفاعات خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته گتوند با ۲۴.۷ و ایذه با ۱.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۲۳.۳ و ۸.۱ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

کد خبر 722160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.