مدیر خانه مطبوعات قزوین انتخاب شد

در سومین جلسه اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین اسمعیل معصومی با کسب حداکثر آرا به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان قزوین به مدت سه سال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سومین جلسه اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین بعدازظهر امروز -دوشنبه دوم بهمن‌ماه- برای تعیین مدیر خانه با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسان برگزار شد.

در ابتدای جلسه سید مصطفی جعفری، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان از ثبت نام ۵ نامزد برای تصدی مدیر خانه خبر داد و اظهار کرد: احمد خورگامی، احد چگینی، اسماعیل بخشی و اسمعیل معصومی و عاطفه مشایخ موینی برای پذیرش مسئولیت خانه اعلام آمادگی کردند.

در ادامه کار آقایان احد چگینی و اسمعیل معصومی برنامه‌های خود را برای مدیریت خانه ارائه دادند و احمد خورگامی هم بعد از حضور در جلسه هیئت مدیره انصراف خود را اعلام کرد. همچنین دو داوطلب دیگر هم انصراف دادند.

در ادامه برای دو نفر از داوطلبان (احد چگینی و اسمعیل معصومی) رأی‌گیری به عمل آمد و پس از رأی‌گیری اسمعیل معصومی با ۶ رأی به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان قزوین به مدت سه سال انتخاب شد.

مسعود میرزاپور معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به عنوان نماینده این اداره کل در جلسه حضور داشت.

بر اساس این گزارش، معصومی مدیر روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و عضو شورای مرکزی روابط عمومی‌های استان از مدیران فعال روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است که با تجربه و سابقه کار خبری سال‌هاست که ارتباط نزدیک و صمیمانه‌ای با اصحاب رسانه این استان دارد.

کد خبر 722151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.