برگزاری مراسم تشییع پیکر استاندار فقید آذربایجان‌شرقی در ارومیه  

مراسم تشییع پیکر استاندار فقید آذربایجان‌شرقی در ارومیه با مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مراسم تشییع پیکر سردار عابدین خرم، امروز _دوشنبه دوم بهمن_ با حضور مسئولان کشوری و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، خانواده معظم شهدا و هم‌رزمان وی از میدان انقلاب ارومیه به سمت باغ رضوان این شهر برگزار شد.

پیکر مطهر این جانباز دفاع مقدس و مدافع حرم، با استقبال باشکوه مردم ارومیه از میدان انقلاب تا ابتدای خیابان سرداران تشییع و برای خاکسپاری به قطعه جانبازان گلزار شهدا منتقل شد.

مرحوم «عابدین خرّم» علاوه بر تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در هفته‌های گذشته به علت عفونت تنفسی که بر اثر بیماری همراه با کرونا و آنفلوانزا عارض شده بود، در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بستری بود که روز شنبه سی‌ام دی‌ماه دعوت حق را لبیک گفت.

وی متولد ۱۳۴۵ شاهین‌دژ آذربایجان‌غربی و در سوابق خود فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی و فرماندهی سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی و همچنین فرماندهی در عملیات‌های والفجر ۴، نصر ۵، کربلای ۱۰، ریاست ستاد تیپ ۴۸ فتح و لشکر استقراری سردشت، فرماندهی سپاه پیرانشهر، سلماس، خوی، معاونت هماهنگ‌کننده منطقه بسیج استان آذربایجان‌غربی، فرماندهی لشکر عملیاتی ۳ حمزه سیدالشهدا را داشت.

کد خبر 722127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.